2019. november 14., csütörtök

Áron újabban reggel 7 óra előtt indul el.


Nem tudom, mi ütött az Áronba. Reggel 7 óra előtt pár perccel benéztem a szobájába és már nem volt itthon.

Még reggelizni is alig maradt időm. Egy szál debrecenit kaptam be mustárral, kenyérrel és lehörpintettem egy bögre tejeskávét.

Éppen, hogy csak meg tudtam borotválkozni és már robogtam is a német társalgásra.

Hat perc késéssel futottam be. A téma a Berlini fal volt, aminek a lebontásakor éppen Nürnbergben éltem.

Hazajövet a „Szomszédok”-ban ettem egy Jókai bablevest.

Otthon akartam _Áronnak rendelni egy új telefont karácsonyra. Ki is néztem egyet, de az Aliexpress nem fogadta el a megrendelést a lejárt bankkártya miatt és egyelőre nem találom, hogy hol lehet egy új bankkártyát regisztrálni.

Áron három óra után hazajött és azon mód be is ment a szobájába.

A vacsorához beszereztem két csirkecombot és egy doboz tejfölt abban a reményben, hogy mivel Áron szeretné készíteni a vacsorát, talán a gomba is el fog fogyni hozzá. Vettem még egy paradicsomos cipót, mert a hagymás cipó már elfogyott a CBA-ban és felvágottat Áron tízóraijához.

Áron elkészítette a vacsorát, de mivel nem tudtunk együtt vacsorázni én nem kértem belőle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése