2019. november 28., csütörtök

Egész nap csak Manna jár az eszembe


Rosszkedvűen ébredtem. Áronnak ¾ 8-kor szóltam, hogy most már nagyon kell igyekeznie, ha nem akar megint sokat késni.

Ó másképp látta a megoldást, azt mondta, ma nem megy iskolába és majd mindent bepótol. Én ezzel nem értettem egyet és azt javasoltam, hogy legalább a második órára érjen be és az első órai hiányzását majd segítek elsikálni.

Áron úgy döntött, hogy ma nem megy iskolába.

Ádám Zsuzsa telefonált, hogy tudok-e menni a 10:30-kor kezdődő német társalgásra. Igyekszem.

Áronnak hiába csomagoltam tegnap este mára tízórait, az egész nap ott lógott a kilincsen.

10:30-ra beértem a KÖZHELY-be.

Délig nagyon jól telt a társalgás. Az egész másfél óra a Drezdai műkincs rablásról szólt.

Emőke mindeközben Manna temetését intézte a Dömsödi kertben, amiért nagyon hálás vagyok neki, mert Manna ott érezte magát a legjobban.

Hazaérve feltettem egy paprikás csirkét főni. Kicsit sikerült is odaégetnem.

A hangulatom szinte egy cseppet sem javult. Napjában többször azon kapom magam rajta, hogy pityergek, de közben szégyellem magam. Egy férfinek több tartása kellene, hogy legyen. A tegnapihoz képest talán valamivel jobb a lelki állapotom.

Béla azt javasolta, hogy valamivel foglaljam el magam. Megírta, hogy a TalkBack-et, hogyan lehet kikapcsolni a kütyümön, de ezt végül Áronnak sikerül megoldania.

Kettesben vacsorázunk, mert Emőke B.Füreden szomorkodik Manna miatt.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése