2019. november 23., szombat

Autó nélkül


9-kor ébredtem. Manna rögtön kérte, hogy engedjem ki.

Az első dolgom az volt, hogy felhívtam a Nissan szervizt. A bajban annyi a jó hír, hogy az autó 2021 januárig garanciális. Felvették a hibát és ki fognak küldeni egy autómentőt.
Amíg az autómentő kiérkezik, nekilátok minden, nem az autóhoz tartozó dolgot kirámolni az autóból. 

Még az autóval is kiálltam az utcára, hogy egyszerűbb legyen a mentés.

Nem sokkal 11 óra után megérkezett a mentő. Leeresztette a rámpát, elkérte az autó kulcsát és tíz percen belül már fent is volt az autó. Rögzítette a spaniferrel és elindult vele a Nissan Gablini Budaörsi szervizébe. Hétfőn fogom felvenni velük a kapcsolatot telefonon.

Kora délután (de ez hiba volt, mert az ebéd után Béni mindig lepihen) becsenggettem Bénihez, hogy akkor a Duna kijárót azzal a lakattal zártam le, amihez neki is van kulcsa.

A 2 kg-os pontyból, aminek csak a fejét, farkát, meg egy-két szeletét használtam fel eddig a halászléhez, most a maradék szeleteket elővettem a mélyhűtőből, felengedtem és bepanírozva elkészítem rántott halnak. Hozzá majonézes burgonyát tálaltam.

Manna nem tetszik nekem. Estefelé már fel szokott jönni lepihenni, de most lent ágyazott meg magának, pedig már elmúlt tíz óra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése