2019. november 10., vasárnap

Áron este 10 óra után érkezett haza.


8-kor ébredtem. Friss fejjel kezdtem az olasz Duolingót. Csupán annyi a haladás, hogy már nem puskázok a nyelvtani táblázatból, inkább vállalom, ha néha tévedek. A hét elejei nagy lógást ma kellene behoznom.

A reggeli sült kolbász akár ebédnek is beillet volna, de azért délben még sütöttem hozzá egy kis tarját, amit kenyérrel, újhagymával ettem, hogy az indulásig ne legyen hiányérzetem.

A pakolással semmi probléma, mert így, hogy se Áron, se Manna, csak arra kell, figyeljek, hogy a halászlevek és a zöldséges csirkeleves bekerüljön a piros kosárba.

Ez a szemerkélő eső és a naplemente nem tartozik a körülményeket tekintve a kedvenceim közé.

Háromkor sikerült elindulnom.

Áron telefonhívása már útközben ért, hogy ő négyre keringő gyakorlásra megy, aminek kb. hétkor lesz vége és a konyhai evőeszköz fiókhoz ne nyúljak, mert abban ő szeretne rendet tenni.

Amikor hazaértem még se Áron, se Manna nem voltak itthon.  

Sokat nem nyúltam bele az evőeszközöz fiókba, maximum annyit, hogy az üres fiókot és a rekeszelőt nedves és száraz ruhával kitörölgettem. Manna megjelent és csak annyit kérdezett: „Megjöttél?”

K. Laci bácsinak, akiről tudom, hogy járnak le a telekre, felajánlottan palántázásra a csípős paprika magokból.

Egy darabig türelmesen vártam, de amikor már elmúlt 1/2 10 és kezdtem aggódni. A telefonja ki van kapcsolva.

Áron végül este 10 óra után érkezett haza. Megkritizálta a rekesz kitakarítását, msjd bevonult a szobájába.
Felkínáltam a hazahozott zöldséges csirkelevest, de Áron nem élt a lehetőséggel. Egyedül vacsoráztam.   

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése