2019. november 21., csütörtök

Látogatás Pátyott


Megnyugtatott, hogy Áron induláskor levette a kilincsről a tízóraiját.

Reggeli előtt elkezdtem a rend és tisztaság csinálást a konyhában.

A doboz tojás keresése közben kiderült, hogy akkora hibát követtem el, amit szerintem még egy óvodás sem tesz. A doboz tojást a bevásárlás után a mélyhűtőbe tettem. Nem ment tönkre, de főzés után furcsa állagot vett fel.

A reggeli egy lágy tojás és egy debreceni mustárral.

Elkezdtem a konyha kitakarítását és elindítottam egy nagy mosogatást.

Felhívtam R. Mikit, hogy kigurulnék a székért, amit megjavított.
Először B. Katihoz mentem, készített egy finom kávét és onnan együtt mentünk Mikihez a székért. 

Miki nagyon jól megerősítette a széket, a javítás árát pedig még jobban elkérte. Annyiért egy új széket is kaphatnék. Miért nem állapodtam meg vele előre? Nem nagy probléma, még annak is tekinthetem, hogy ezzel is segítem őket, mert Mikinek elég sekély a nyugdíja és egyik napról tengődnek a másikra.

Az új megrendelésre, (a smaragdfa törzsét körülölelő asztalkára) odaadtam Mikinek az anyagár előleget és megbeszéltünk néhány részletet.

Betettük az autóba a széket és elbúcsúztunk

Onnan még Katival átmentünk a másik Beck lányhoz, akivel szintén kb. 35 éve nem találkoztam. Még ott is nosztalgiáztunk egy órát az együtt töltött több mint 15 évről, majd elindultam hazafelé.

Itthon Áron és Emőke együtt folytatták a takarítást és valóban nagy tisztaságot varázsoltak a konyhában.

Kiosztottam a málnakrémes süteményeket.

Áron bejelentette, hogy ezen a hétvégén sem jön le Dömsödre, Emőke pedig azt javasolta, engedjem el Áron kezét.


































































 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése