2019. november 19., kedd

Néhány mondat angolul


Azt még félálomban észleltem, hogy Áron időben elindult.

½ 9-kor szikrázó napsütésre ébredtem. Befejeztem a tegnapi blog spotot.

A reggeli kocsonya volt, már frissen rászórva só, bors, pirospaprika és meglocsolva citrommal. utána az elmaradhatatlan tejeskávé.

Nagyon szép számmal sikerült letöltenem angol anyagokat, de az egyikbe beletört a bicskám, abban 

Béla segített. Egyúttal átküldte az indiai filmet, amit ő feliratozott.

Megfogadva az Angoltanárnőnek a fogadóórán adott tanácsát, aki azt javasolta, hogy itthon néha finoman, kíméletesen, mintha ez csak véletlen lenne, Áronnal váltsak át angolra és ebben betartva a fokozatosság elvét hamarabb célt fogok érni, mintha bejelenteném, hogy most egy órát angolozunk.

A rövid angol párbeszédeket csak akkor váltsam vissza magyarra, ha úgy érzem, hogy egy nyelvtani hibáját el kell magyaráznom, de ez a váltás még a kijavításhoz sem szükséges okvetlenül.

Mielőtt lementem a CBA-ba, így is tettem és angolul beszéltem meg a vacsora tervét. Áronnak ez nem okozott problémát és rögtön vevő volt a dologra.  
  
Vacsorára készítettem egy csirkecombot sok zöldséggel és hozzá tejfölös salátakrémben úszó céklát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése