2019. november 20., szerda

Revolut


Áron indulását csak félálomban észleltem.  Igazán akkor ébredtem fel, amikor a GLS futár csengetett és hozta a csodagyógyszert (UROTRIN). Lementem beengedni, de fel kellett jönnie, mert nem vittem le pénzt magammal.

Reggelire bekaptam az utolsó pár falat kocsonyát. A többi Dömsödön van.
Délután addig-addig próbálkoztam a Revolut kártya megrendelésével, míg végül lekéstem a brushup-ot. De legalább az sikerült és visszaigazolták, hogy december 2.-án megkapom. Tulajdonképpen a regisztrációs rész volt macerás és időt rabló.
Lementem egy palack tejért és útban a CBA felé felragasztottam az első TacePao-t az Angolról és a takarításról.
Áron 6-kor írt, hogy 7 és ½ 8 között ér haza. Hazaért.
A Revolut belépéshez nagyon sok SMS meghívót küldtem el (legalább 100-at). Kíváncsi vagyok, hogy azokból hányan regisztrálnak, hányan rendelik meg a kártyát és hányan használják majd azt. Egy biztos, a Revolut kondíciós listája nagyon vonzó.
½ 11-kor már be kellett szólnom Áronnak, hogy most már kapcsolja ki a számítógépét és próbáljon meg aludni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése