2019. november 18., hétfő

Fogadóóra


Délelőtt sikerült rendbe hozatnom az Internet szolgáltatást a Telekom azon megjegyzésével, hogy ezt már valaki piszkálta. A lényeg, hogy ez most már ismét működik.

Minden olyan dolgot bepótoltam, amihez kellett az Internet.

Igyekeztem a fürdőszobai tevékenységeimet annak megfelelően kibővíteni, hogy délután négyre meg tudjak jelenni az iskolai fogadóórákon.

Háromkor még jelenésem volt Lenkénél a háziorvosi rendelőben az influenzai védőoltás végett, sőt még arra is maradt időm, hogy a "Szomszédok"-hoz címzett kifőzdében elfogyasszak egy csirkés zöldborsó levest.

Onnan már igyekeznem kellett, hogy időben odaérjek az iskolai fogadóórákra. A szaktanárok véleménye Áron előmeneteléről nem volt rossz, de azt sem mondhatom, hogy fenékig tejföl lett volna. 
Biológiából ebben a tanévben nincs más jegye csak négy 1-es és a késések száma olyan sok, hogy már veszélyezteti, hogy mint az igazolatlan hiányzások, nem kapja meg az év végi bizonyítványt.

Az angol jegyei jók, de vannak nyelvtani hiányosságok. Amikor a tanárnő megtudta, hogy angol tanítással is foglalkozom, kérte, hogy Áronnal is foglalkozzak.

Hazafele jövet annyira megkívántam egy fagylaltot, hogy amikor a Gazdagréti téren leszálltam a 8E buszról betértem a CBA-ba és vettem egy Carte D’or dobozos fagylaltot.

Emőkét is áthívtam fagyizni, de Áron nem kért belőle.

Áron visszaállította, amiket elállított a TV antenna rendszerén, úgyhogy az most ismét veszi a korábban vett csatornákat.

Lefekvés előtt még megsütöttem magamnak egy debrecenit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése