2019. november 5., kedd

Utólag


Hat óra körül ébredtem. Befejeztem a tegnapi blog spotomat és közzétettem.

Áron nagyon korán, úgy hét óra körül búcsúzott a suliba indulóban.

Nem vagyok egy különösen hypochonder fajta, nincsenek is panaszaim, de azért elgondolkoztam azon, hogy már ideje lenne bejelentkezni Somlai doktor úrhoz egy vizsgálatra.

K. Pisti hívott fel és megbeszéltük, hogy csütörtökön délután meglátogatjuk a kórházban fekvő barátunkat F. Gyurit.

Áron hazajövet az iskolából megmutatta a ma írt matek doga feladatlapját és megbeszéltük (sajnos csak utólag), hogy mi lett volna a helyes megoldás.

Emőke átjött a hűtőben neki félretett halászléért. A harmadikat én ettem meg vacsorára.

Újabb nekifutás a konyhai dugalj szerelésében. Azt a nagy hibát követtem el, hogy a régi dugalj kiszerelésekor nem jelöltem meg, hogy melyik vezeték volt a „0” és melyik a védőföldelés. Ezt így utólag már csak a villanyórától lekövetve lehetne megállapítani.  Minden elkövetett hiba csak utólag derül ki.

Már majdnem éjfél van, mire Áront el tudom küldeni aludni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése