2013. március 23., szombat

Áron, mint ápolónő

 Áron nagyon drága volt reggel. Először befejezte a házifeladatát, amit utána együtt átnéztük, majd behozta a gyógyszereket és készített nekem reggelit. Mire Emő lejött, a szendvics és a tejeskávé már a betegágyamnál volt tálalva. Igaz, hogy a konyhában nagy rendetlenséget hagyott maga után, de ezért Emő nem szúrta le nagyon, csak elmagyarázta, hogy a dolgok elrámolása is hozzátartozik a konyhai munkához.
Möci feltette a füstölt bordát főni, azzal az utasítással, hogy 11-kor kapcsoljuk ki alatta a platnit, majd elindult dolgozni. Én nyomom az ágyat, Áron pedig ül a számítógépe előtt, mert kiharcolta, hogy délelőtt ne kelljen tanúlnia.

Möci hazajövet a bordához készített egy tejjfölös krumpli főzeléket. Én csak keveset ettem belőle, pedig nagyon finom volt.

Interneten rendezgettem a pénzügyeinket és úgy találtam, hogy belefér egy olcsóbb 9"-os tablet megrendelése.

Este Emőke Mannával együtt átjött és csak egyedül ment haza.
Vettem egy nagy lélegzetet és egy kádas fürdőt. Mindent Áron készített elő nekem csak bele kellett feküdnöm a vízbe. Emő és Manna aszisztáltak mellettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése