2013. március 22., péntek

péntek

Reggel Möci és Áron együtt indultak el. Útközben Áron Möcivel megbeszélte., ha már nem tudunk menni Dömsödre, akkor maradhat-e tovább a napköziben. Jó, de 5- 1/4 6-ra, akkor is érjen haza.

Nekem bőséges reggeli volt kikészítve az ágyam mellé.Napközben többnyire nyögdécseléssel telt a napom.

Áron váratlanul Márkkal állított haza délután. Nem örültem neki, de ebből nem csináltam jelenetet Márk előtt és mondtam, hogy egy órát játszhatnak. Közben Möci is hazaért és megbeszéltük, hogyan kezeljük ezt az ügyet.
Amikor Márk elment, akkor arra kértem Áront, hogy a jövőben az ilyen programjait előzetesen beszéljük meg.

Este Nóra nagyi telefonált és szomorúan bejelentette, hogy szerinte nem fognsk tudni elmenni Egerbe, mert ehhez nem érzi eléggé jól magát..



























á

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése