2013. március 20., szerda

Emőke megy Áronért

Áronnal már reggel megbeszéltük, hogy milyen változások lesznek a délutáni programban. A félnégyet előrehoztuk negyed négyre, mivel busszal mennek Budaörsre. Írtam is erről az üzenőfüzetbe Móni néninek.  Áronnal azt beszéltük meg, hogy a táskáját bent hagyhatja az iskolában, de ha valamelyik leckéjét nem tudja a napküziben befejezni, azt hozza haza.

Varjú úrnak küldtem egy e-mailt, hogy halasszuk el a holnaputáni szerelést Dömsödön.

Emőke felhozta az ebédet, de nem ettem, mert nem volt étvágyam.

Mivel én nem tudtam Áronért menni a suliba, ezért ma Emőke vitte a tenisz edzésre.

Möci korán hazajött és részvéttel  nézte, hogyan szenvedek. Amikor már nem bírta tovább nézni a szenvelgésemet, lement a háziorvosi rendelőbe. Röviden beszámolt az állapotomról és megállapodtak abban, hogy a doktornő holnap a rendelési ideje után 12 óra körül feljön és megvizsgál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése