2013. március 19., kedd

Beteg

Áron rendesen elkészült és időben tudott elindulni a suliba. Délelött feküdtem, pedig Möci meghagyta, hogy menjek le a doktornőhöz. Még a fürdés és a borotválkozás is nagyon nehezemre esett, nemhogy még lemenjek. Manna itt hancúrozott körülöttem. Megtalálta a függöny egyik bojtját és úgy döntött, hogy le is szakítja. Ezek után kiraktam a hálószobából és ki is zártam.

Lemondtam a Citibanknál a mára előjegyzett megbeszélést, de K. úr felajánlotta, hogy egy futárral kiküldi az egyik aláírni valót.

Nagyon padlón voltam és csak szenvedtem a derékfájdalomtól, de azért annyi odafigyelésem még maradt, hogy felhívtam K. Lacit, hogy az ikrekkel ma nem fogok  tudni foglalkozni és így nincs értelme, hogy jöjjenek.

Amikor Áron hazaért a suliból csodálkozott, hogy az Olivér és Bálint még nincsenek  itt. Azt találtam ki, hogy átmehet hozzájuk egy órára. Kérdezze meg
Krisztát, hogy nem alkalmatlan-e. Próbáljanak egy kicsit németezni, játszanak és másfél óra múlva jöjjön haza.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése