2013. március 7., csütörtök

megjöttek a kütyühöz a tokok és a ROM

Mélyen aludtam, amikor Áron elindult az iskolába. Csak arra ébredtem fel, hogy nyomta a kapucsengőt, mert valószínűleg valamit itthon felejtett. Ekkor már 7:41 volt. Ha siet, akkor még talán beér időben. A reggeli hírekben egy borúlátó statisztikai mondat ébresztett fel teljesen: 2011-ben 140.000-en jelentkeztek a felsőoktatási intézményekben továbbtanulásra. 2010-ben 110.000-en és az idén már csak 90.000-en.
Későn reggeliztem. A postámban volt egy értesítés, hogy mehetek a 16 GB-s micro SD kártyámért. 10 órakor nyit a bolt. Felkaptam egy adagot az angol cuccokból, hogy az utazás hasznosan teljen és elindultam a városba. Már indultam, amikor meghozta a postás bácsi az új kütyü tokjait. Bár már szinte elvesztettem a fonalat, amin lehetne reklamálni, hogy hol  vannak a tokok, amikor mégis megjött.
Bélával megbeszéltem, hogy kb. 12-kor tudunk találkozni a Baross téren. Addig én átvettem a 16 GB-s micro SD kártyámat a Bemutató teremben. Bélának is nagyon tetszett a tok és rögtön meg is beszéltük a további stratégiát.
Hazajövet már az ajtó előtt volt a nyugger kaja, nekem csak el kellett mosogatni a tegnapi edényeket és pótlólag levinni a klubba.
Gyorsan bekaptam a levest és elkezdtem készülődni a brushup indulásra. Becsöngettem Emőkéhez és megbeszéltük, hogy a 2:23-as busszal indulunk.
Még gyorsan bekaptam egy pohár sört és egy kávét és az utolsó percben értem a buszhoz.
A brushup Katie-vel olyan jó volt, hogy utána azt mondtam Emőkének, hogy vétkezünk, ha kihagyunk egy ilyen jó másfél órát.

Mire hazajöttem, már Áron is megérkezett a suliból. Ő elkezdte tanulni a Petőfi Sándor: Alföld c. versét, mi pedig Möcivel készítettük a vacsorát. Sikerült felvennem a kapcsolatot Baranyi úrral, aki már rendelkezett az új ROM-mal a kütyühöt. Gyorsan át is küldte Skype-on,én meg feltettem a Dropboxba, hogy Béla is elérhesse. Közben Möci elfáradt és felvitte a Csabi vacsoráját, én meg elkezdtem noszogatni Áront, hogy most már kapcsolja ki a számítógépet és feküdjön le. Még feltettem a vaterára a megmaradt tokokat, azután én is nyugovóra tértem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése