2013. március 25., hétfő

türelmesen fekszem

Möci nagyon korán indult el, de arra még volt odafigyelése, hogy nekem készítsen egy finom reggelit és behozza a gyógyszereimet.

Hétkor, de a hírek után elkezdtem távkiabálással irányítani Áron iskolába indulását.Nagyon részletesen mégegyszer a szájába rágtam, hogy miként lesz a mai tenisz edzésre menés. Délelőtt mégegyszer részletesen megbeszéltem a Nóra nagyival is, hogy hol  és hánykor fog Áronnal találkozni. Később Emő is felhívta, hogy a hazaút részleteit egyeztesse vele. Szegény nagyi, ilyenkor ő csak beosztott.

Délelőtt felhívtam Varjú urat és felajánlottam neki, hogy szívesen lektorálnám az új weblapjukat. neki is tetszett az ötlet, és bár csak szóban, de azonnal megbízást adott a munkára. Rögtön nagy elánnal neki is vágtam a munkának.

Fél öt körül megérkezett Áron a teníszről és hiába mondtuk nagyinak, hogy Áront nem kell a kapuig kísérnie, ebben a cudar időben mégis ezt tette. Egy órával később felhívtam a nagyit, de ebben a hatalmas szélviharban csak most ért haza.

Emőke áthozta a hivatalokkal folytatott levelezését, amiben nem is annyira a hivatal packázása, mint inkább az ő mulasztásai okozták a problémát. Összeállítottunk egy levéltervet, amivel majd megpróbáljuk rendbehozni a bajokat.

Este, igaz, hogy Möci unszolására, de erőt vettem magamon és nem törődve azzal, hogy fájni fog a lábam, felkeltem és vettem egy full szervizt a fürdőszöbában. Volt abban kádfürdő hajmosással, borotválkozás, fogmosás meg minden. Amíg mindez lezajlott, addig Möci és Áron lehúzták az ágynemű huzatokat és Möci bevágta a mosógépbe.

Möcivel angoloztunk egy órát és abban maradtunk, hogy az angol órákat renszeresebbé és sűrűbbé tesszük a jövőben.

Átnéztem Áron házi feladatait és neki nem tetszett, hogy ami nekem nem tetszett, azt újra írattam vele. Möci megállapította, hogy ha ennyire elfoglalom magam az jobb, mintha csak nyögnék, mert így gyorsabban gyógyulok.

Este időben lefeküdtünk, de én éjjel megint nem tudtam aludni. Emőt nem akartam felébreszteni. bevettem egy fájdalomcsillapítót, egy kupica unicummal még rá is erősítettem. Tettem a ballábamra egy állott vizes borogatást, de az elalvás reggel négyig nem ment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése