2014. január 28., kedd

a szoba átrendezése

Már ébredés közben két téma foglalkoztatott. Az egyik a jövő hétre tervezett felnőtt német óra tervezett anyaga, a másik a két kazán összekötésével kapcsolatos elektromos vezérlés kialakítása.

Most, hogy már harminc éve van német állami nyelvvizsgám és több mint húsz évet dolgoztam német cégnél, ha a német tanítással kapcsolatban minden órámra lelkiismeretesen fel fogok készülni, még az is lehet, hogy a végén magam is megtanulok németül.

Áron reggeli búcsú utasítása az volt, hogy a sporttáskájában lévő torna cuccokat ma mossam ki, hogy holnap már vihesse a tornaórára, illetve a tenisz edzésre. Annyira kezd önálló felnőtt lenni, hogy már ilyesmire is kiterjed a figyelme. Kértem, hogy csomagoljon magának be egy banánt. Azt mondta becsomagolta és eltette.

A felkelés és a reggeli között elindítottam a nagymosást és benne természetesen Áron tornacuccait is.

Végre megírtam Andreának (gyógytorna) a már régen megígért kefirrel kapcsolatos használati utasítást.

Mire kimentem Budaörsre a fizikóra, már tudtam mondani, hogy a használati utasítás ma reggel elment. Vittem magammal a Themen Grammatik Kompass-t, hogy az oda-vissza úton már tudjak készülni a jövő keddi németórám vázlatát illetően.

Felhívtam Bálint fuvola tanárát és megkérdeztem tőle, hogy vállal-e zongora tanítást is. Áront ugyanis beoltotta Emőke és én is jó néven venném, ha Áron a zenében járatosabb lenne, mint én. Abban állapodtunk meg, hogy a részleteket ezen a héten csütörtökön fogjuk megbeszélni.

Felhívtam Nóra nagyit, hogy nincs-e kedve holnap kijönni a teniszre, de nincs, mert nagyon hideg van, viszont szeretné, ha Áron meglátogatná.

Fent kávéztam. Möcinek, most nagyon elhúztak egy mézesmadzagot az orra előtt. Egy olyan állásra adta be a pályázatát, ami nagyon tetszene neki.

Norcikámnak tettem jelentést arról, hogyan terveztem a pénzmozgásokat.

Amikor hazajött együtt ebédeltünk. Möci készített krumplis tésztát. Közben megkérdeztem Áront, hogy megette-e a banánt. Nem és nem is vitte el, csak reggel nem akarta ezzel az időt húzni. Ezen annyira bepörögtem, hogy el is zavartam az asztaltól.

Möcivel nem értettünk egyet, hogy ebből miért kell ilyen nagy balhét csinálni. Azt mondtam, azért, mert a mi családunkban ne legyen szokás, hogy egymásnak nem mondunk igazat.

Később Áron elkezdte átrendezni a szobáját. Én jobb néven vettem volna, ha ezt előbb megbeszéljük, de Möcinek az volt a véleménye, hogy legyek arra büszke, hogy a fiam ilyen kreatív.

Bementem a hálószobába és összeállítottam a második könyvespolcot, majd felmentem Möciért, hogy jöjjön le, nézze meg, hogy az Áron mit csinált és nézze meg, hogy én mit csináltam.

Emőkének is az volt a véleménye, hogy az nagyszerű, amit Áron csinált. Hagytam magam (mint mindig) meggyőzni és bár a szobájában még nagy volt a kupi, amikor lefeküdt, de egy puszival kívántam jó éjszakát neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése