2014. január 29., szerda

SYNEX

Reggel félálomban és félfüllel hallottam, hogy Áron és Möci nagyban konzultálnak. Möci időben indította útnak, még valami ebédpénzt is összekapart a fiúnak.

A fürdőszoba után az első utam Áron szobájába vezetett. Az átrendezés után olyan rend volt, hogy majdnem elájultam. Nem is értettem, hogyan és mikor tudta Áron abból tegnapi csatatérből ilyen újjá varázsolni a szobáját.

Egyedül kezdtem a reggelihez. Möci közben csaszatolt. Kinézve az ablakon látta, hogy leesett az első hó, ezért felhívta Nóra nagyit, hogy ha lehet, akkor ne menjen le az utcára, vagy ha mégis lemegy, akkor nagyon vigyázzon, hogy el ne csússzon. Nagyinak hallhatóan jól esett Möci hívása és az, hogy így törődik vele.

Miután Áron soron kívül beszervezte magát csütörtökre egy sakkversenyre, a zongora tanárnővel való első találkozásunkat le kellett mondanom, illetve eltoltuk egy héttel későbbre.

A Play Áruházban találtam egy androidra írt "Német szóbeli alapfok" programot, ami sok témakörben tartalmaz írott szövegeket, azok hanganyagával. Úgy érzem, hogy ezt nagyon jól be tudnám építeni a felnőtt német óráimba, de ennek a technikáját még ki kell dolgoznom.

Elindultam a SYNEX vizsgálatra. Nagyon korrekt módon megállapították, hogy van egy kis légúti beszűkülésem, aminek mérési eredményét mutassam meg a háziorvosnak és mivel a köhögésemet túl száraznak találták, kérjek köptetőt, esetleg egy allergológiai beutalót.

Onnan hazafele a 86-os buszról átszálltam egy megállóra a metróba és így a 139-essel tudtam jönni haza. Micsoda szerencse, a buszon Áronnal találkoztam, aki éppen a suliból menta teniszedzésére Budaörsre. Mind a ketten nagyon megörültünk a találkozásnak.

A buszról felhívtam Möcit, hogy ha most elindul a kínaiba, akkor éppen együtt érhetnénk a kis kínaiba, ahol ebédelhetnénk valamit. Möci ugyan, mint szokott, késett 15 percet, de azért jót ebédeltünk.

Kicsit bevásároltunk a CBA-ban, azután Möci valamilyen túrós rétes sütésének kezdett.

Áron bebújt a frissen átrendezett szobájába és bekapcsolta a sarokba költöztetett számítógépét. Később átjött Emőke és Áronnal ketten levitték a Mannát és a szánkót. Eredetileg azt kértem Árontól, hogy tíz percnél ne maradjon tovább, hogy a holnapi sakkverseny előtt jól kialudja magát. Áron ezt felalkudta  15 percre és ehhez képest egy félóra múlva jöttek haza.

Möci elkészítette Áron uzsonnáját úgy, hogy még a délutáni sakkversenyen is legyen bőven ellátmánya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése