2014. január 13., hétfő

alku a bringavázra

Áronnak csak félálomban tudtam odaadni a kajára a pénzt. Azt sem tudom, hogy időben indult-e a suliba vagy sem. Ő most már olyan önálló és megbízható, hogy nekem ezzel nem is kell foglalkoznom.

Möci felkelt és egy darabig csaszatolt, pedig ez szigorúan meg van tiltva, hogy haladjanak a saját dolgai is. Azután felment, mert nyílvám ott is volt mit csaszatolni. Egyedül reggeliztem, azután nekiálltam intézni a folyó ügyeket.

Átutaltam a pénzt a huzika riasztó elemére és megcímeztem az oda-vissza borítékot, amit szintén feladtam.

Norcikámmal leveleztem, hogy mi lenne a legegyszerűbb a Csabi bringavázának szállítására. Átküldött egy térképet, amin látszik, hogy a vázat nem is kell Bristolba juttatni, mert az a futárnak éppen útba esik, amikor Bristolba megy.

Próbáltam az eladóval felvenni a kapcsolatot, de az se telefonon, se Skype-on nem sikerült.

Közben hívott a volt főnököm, hogy el kellene mennünk tárgyalni a Telenor-hoz a korábbi együttműködésünket felfrissíteni, illetve fejleszteni, amiben igényt tart a közreműködésemre.

Délben Möcivel együtt ettük meg a marhahús leves maradékát erőleves tojással formációban.

Ádámmal politizáltunk egyet és elmondtam, hogy Jankával kapcsolatban elvonási tüneteim vannak.

Áron már negyed ötre hazaért és rögtön leült tanulni. Estére szt terveztük, hogy nagyot fogunk videó Skype-olni Norciékkal.

Fruzsina áttette a mai fizikát szerdára, így marad időm  Heartbreaker szótárazására.

Közben összejött a kapcsolat a bringa váz eladójával. Egész este a Csabi kerékpár vázának az üzleti alkudozásával foglalkoztam, azt hiszem eredményesen. A váz ára eredetileg 260 GBP volt, amit a csóka decemberben levett 220 GBP-re és jelen állás szerint úgy tűnik, hogy sikerül megvenni tőle 180 GBP-ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése