2014. január 10., péntek

Cipő csere a Deichmann-ban

Áron reggel nagyon sokat tötyörgött. Hiába keltettem 3/4 7-kor, még egy fél óra múlva is csak az öltözködésnél tartott.

Lementem pékárúért, azután elkezdtem készíteni a reggelit.

Közben elindítottuk a mosogatógépet.

Felhívtam Nóra nagyit, mert már régóta kéri, hogy üljünk le és adjak neki tanácsot a pénzügyi életével kapcsolatban. Ma délelőtt nekem jó lett volna és az én fejemben össze is állt a kép, hogy miket javasolnék, de ő ma nem érezte jól magát arra, hogy ezeket ma beszéljük meg.

Telefonon megrendeltem az 1500/750 W-os (most már szinusos) invertert és az átvételre megbeszéltünk egy jövő keddi időpontot.

Nem tudom, hogy milyen angyalka szállt a vállamra, de elkezdtem rendet csinálni az íróasztalomon. Ha ezt sikerül befejeznem, akkor benyújtok egy fotóval támogatott igényt valahova, valamilyen elismerő oklevélért.

Möci meggondolta magát és úgy döntött, hogy délután mégsem jön velünk Dömsödre.

Emőke azt tervezi, hogy 1/2 2 körül ér haza és akkor odaadja Mannát a teljes berendezésével, hogy magunkkal vihessük, de 1/2 4 előtt érjünk le Szigetszentmiklósra és vegyük át a Veterán vásárolt sínadrágját.

Möci meglátta a napsütést és azt mondta, hogy akkor mégis jön, mert ilyen szép időben nem tud egy bezárt lakásban maradni. Már délre mindent bepakoltam az autóba.

Áron is időben hazaért és viszonylag korán indulhattunk. Kihagytuk a Budaörsi TESCO-t és már 1/2 3-kor átvehettük a sínadrágot. Utána már jobban ráértünk. Megvettük a holnapi húslevesbe való marhalábszárat és a velős csontot. Betértünk a Szigethalmi TESCO-ba. Vettünk cipót, sört, unicumot, sajtot, és mindenféle illatszert. Mellette volt a DEICHMANN. Belebújtam Möci papucsába, hogy kicseréljük a néhány hónapja náluk vásárolt lábbelit, mert az egyik cipzárjának eltörött a húzókája. Szó nélkül azt mondta az eladó, hogy ha akarunk akkor válasszunk egy másik cipőt.

Innen már csak a bureknél álltunk meg. Vettünk egy kis cipót, meg mindenféle süteményt. Möci beszólt a Dabi Vegyesboltba, hogy holnap tegyenek nekünk félre egy kárpát kenyeret.

Amikor megérkeztünk Manna szabadlábra helyezése, kirámolás, unicum, és rögtön nekikezdtem a húsleves készítésének. Megtisztítottam a marhalábszárat a cubákoktól és zsupsz bele a velős-csontokkal. Ment bele mindenféle fűszer só, bors és egy csomó zöld fűszer.

Délután levagdostam egy adag áztatni való bélyeget.

Este Möci bekapcsolta a szaunát, de nem vacsorázott. Én megettem a csülkös pörkölt első felét a petrezselymes krumplival és csak utána csatlakoztam a szaunába.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése