2014. január 22., szerda

Hűtőszekrény javítás Laciéknál

A mai nap valahogyan nagyon jóra sikerült. A nap eredményessége szempontjából hátrány, hogy későn ébredtünk. A kora reggelből csak annyira emlékeztem, hogy Áron kért ebédre pénzt mielőtt elindult.

Amikor már ébredeztem, akkor félálomban megterveztem a két kazán bekötését, annyira, hogy elővettem egy papírt ceruzát és le is fektettem a tervet.

Utána Möci kelt. Egy darabig rakodott, csaszatolt, majd készített egy libazsíros pirítóst, kitöltött egy pohár kefirt, kiadta  a további feladatokat és felvonult.

Nekem 10-re volt időpontom a CITI Bankban. Ott sikerült egy óra alatt végeznem és mindent elintéztem. K. úr javaslatára a portfólióban egy Eurós befektetést konvertáltunk egy dollárosra, mert szerinte ez most egy hasznos húzás. Én nem teljesen értettem, hogy miért, de neki hinnem kell, mert a javaslataiban az elmúlt 14 év alatt még sose csalódtam. Közben kávéztunk és politizáltunk, majd egy óra múltán kiszúrta a szemem egy egyórás parkolójeggyel és elbúcsúztunk.

Itthon elintéztem az elektromos kazán végleges holnapi átvételét az MLP postaköltség nullára csökkentésével.

Délben megettük a tegnapi vendégváró vacsora maradékát, de a süti már alig fért belém. Indultam a Laciékhoz a hűtőszekrényt szerelni. Útközben még befizettem a nyugdíjasklubban a
korábban megrendelt 5 üveg mézet. A tömegközlekedésin azt az angolt olvasgattam, amit Möcinek szeretnék tanítani. Szinte készültem az óránkra.

Laciéknál sikerélményünk volt, mert megtaláltuk a hűtőszekrényhibáját. Laci úgy hozott haza, hogy a Déli pályaudvarnál kitett, ahonnan 139-essel éppen az utolsó percben érkeztem, amikor S. Fruzsina megjött a fizika korrepetálásra. Laci továbbment a Joliot Curie térre, hogy megrendelje a  BOSCH-nál a hűtőszekrényükhöz szükséges alkatrészt.

A fizika korrepetálás ma nagyon jól ment. Mondtam is Fruzsinának, hogy kezd ráérezni a tanultakra, ami miatt el fogom veszteni, mint kereseti lehetőséget.

Közben hazaérkezett Áron és Emő. Hogy ne zavarják az órát, lementek Mannát megkeresni és csak egy óra múlva jöttek vissza.

Sz. Krisztával (az ikrek anyukája) megbeszéltem, hogy jövő hétfőtől elkezdem a német tanítását. Möci - nem is tudom, miért - közölte, hogy ő is szeretne csatlakozni az órákhoz.
Az oka ismeretlen, de mintha mostanában olyan jól mennének a dolgaim. Talán azért mert nem engedem, hogy minden úgy történjen, ahogy akar, hanem belefekszem és csinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése