2014. január 14., kedd

szokásos kedd este Laciéknál

Reggel háromszor is megkérdeztem Áront: A lakáskulcs, a bérlet és a pénz megvan? Igen, mondta mindháromszor, majd egy kicsit késve elindult a suliba. Naná, hogy amikor felkeltem, a lakáskulcs ott lógott a helyén.

Reggel frissen elkezdtem írni, amit ébredéskor, de még félálomban kigondoltam. Az a tapasztalatom, hogy szellemileg ez a legtermékenyebb időszakom.

Möci hamar felment, ezért egyedül kellett reggeliznem.

Gyorsan leültem a számítógép elé és megírtam mindent, amiket még az ágyban végiggondoltam.

A lány hazatelefonált, hogy a Mannát vigyük le a kutyafuttatóra, de valószínűleg félreérthettem, mert úgy értettem, hogy ő levitte és mi hozzuk fel. Möcivel lementünk keresni a Mannát. Több mint fél órát sétáltunk arra és közben folyton hívogattuk: Manna!, Manna!, Manna!, de a macska csak nem jött elő. Amikor végül hazajöttünk, bementünk a lány lakásába és a Manna ott feküdt Emőke ágyában. Döntöttünk, akkor most levisszük, hadd csavarogjon ott  egy kicsit.

Norci Viberen közölte, hogy a bringa váz előleget még este átutalta. Átszámítottam forintra és Möci ráutalta a Budapest Bank számlájára.

Délelőtt jött Judit húgom, Sz. Ági és a két és féléves Klárika. Möci elszámolt Judittal az angyalkákat illetően, majd felmentünk hozzá teázni, kávézni és tortászkodni.

Dél tájban elindultam Budaörsre Fizikóra és utána megvettem Möcinek a kért 7 W-os LED izzót valamint a mérőzsinórhoz szükséges alkatrészeket.

Amikor Áron hazaért a suliból, számon kértem, hogy miért mondta reggel, hogy a lakáskulcs nála van. Azt mondta, hogy már késésben volt és nem akart szarakodni a kulcs keresésével. Ettől azután még jobban pipa lettem.

Laci hívott, hogy este menjünk el hozzájuk egy kocsonya vacsorára. Möci többször bejelentette, hogy ő nem jön, de mégis jön, de mégse jön. Amikor Tamást felhívtam, akkor éppen úgy volt, hogy csak egyedül megyek.

Már esteledett, amikor összeállítottam a mérőzsinórt.

Möci végül úgy döntött, hogy jön velem. Tamás fél hét fele érkezett meg értünk. A kocsonya és hozzá a bor finom volt. Utána úgy elbeszélgettük az időt, hogy éjjel 1/2 1-kor indultunk haza.

Lacitól kaptam egy olyan DVD lejátszót, amiben merevlemez is van és mint ilyen tud TV műsort is felvenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése