2014. február 23., vasárnap

Áron válogatós

Mire felébredtem Áron már a számítógép előtt ült. Csak nyolc óra után reggeliztünk és Áronnak kevés volt, amit feltálaltam. Akart még készíteni magának bundás kenyeret, de hiába győzködtem, hogy azt jobb csinálni a tegnapi kenyérből, ő mégis a  frissből szerette volna. Ettől azért voltam pipa, mert a friss kenyeret tegnap este viszont kint felejtette és az mára megszáradt.

Reggeli után próbáltam rávenni, hogy gyakoroljon a zongorán, de ehhez nem volt sok kedve.

Délelőtt átslattyogtam Gulyás Lacihoz, hogy láttamoztassam vele az elektromos kazán és a háromutas motoros szelep bekötési vázlatát. Laci áldását adta a rajzra és segített, hogy hol kaphatok egy irányváltó kapcsolót, amit már meg is rendeltem a neten.

Kávézgattunk, beszélgettünk és közben felajánlottam, hogy délután felveszem Annát és Lacikát, hogy hamarabb jussanak Budapestre.

Az ebédnél Áron nem kért se a csirkelevesből, sem a zúzapörköltből, hanem mint mondta, majd ő készít magának a szalonnából, hagymából és tojásból valamit. Ezt persze nem engedtem meg, amitől egy éhségsztrájk kezdődött.

Szeretném megakadályozni azt, hogy a válogatóssága miatt minden nap három féle ételt dobunk ki.

Délután négyre összekészülődtünk, de mire felvettük volna a Gulyás gyerekeket, addigra ők még nem készültek el és még kellett volna várni rájuk egy órát. Ezért azután nélkülük indultunk el.

Most kénytelenek voltunk megállni a TESCO-ban, mert a csomagtartó tele volt üres üvegekkel.

Bevittük a visszaváltó automatába és így Áron 450.- forinttal bővítette a heti 600.- forintos zsebpénzét, miközben adtunk a környezet tudatos magatartásnak. Egyébként nem vettünk semmit, csak jöttünk-mentünk.

Itthon leadtuk Mannát. Amikor Möci lejött és kérdezte, hogy mik történtek a hétvégén, akkor nagyon megsértődött azon. hogy Áron rá hivatkozott a halogatást illetően.

Áron bement Emőkéhez, állítólag azért, hogy egy kicsit gyakoroljon, de mint kiderült az éhségsztrájkja okozta éhségét ott kívánta csillapítani. Miután ezt nem hagytam szó nélkül, hazajött és megmelegítette a délben negligált zúzaporköltöt tarhonyával és belapátolta annak rendje és módja szerint.

Este volt még egy csörte a fogmosás körül, de azután minden lecsendesedett.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése