2014. február 5., szerda

Grafikai programok

Áron simán indult el az iskolába. Én készítettem a reggelit és Möcit már csak akkor ébresztgettem, amikor már minden ki volt tálalva.

Reggeli után felbecsültük, hogy milyen eséllyel tud Möci indulni azon az álláspályázaton, amelyik nem csupán grafikusi, de digitális grafikai képzettséget is feltételez. Áttekintettük a régebbi és az újabb grafikai programokat, kikértük Norci nagyon is mérvadó szakvéleményét.

Möcinek is feltettem a kütyüjére pdf formátumban a Start Német 1. tankönyvet és mp3 formátumban annak a hanganyagait.

Möci megmelegítette a tegnap megmaradt milanóit. Igaz, hogy a tésztát kicsit odaégette, de a feketéket félretéve nagyon jót ebédeltünk.

A délelőtt azzal telt, hogy Möcivel megbeszéltem, milyen digitális grafikai programot érdemes megtanulni, aminek alapján biztosított a további fejlődés lehetősége. Ennek az eldöntéséhez megkérdeztünk két, szerintem autentikus szakember. Norcit emailben támadtuk meg a kérdéseinkkel, a Rákóczi urat pedig Skype-on. Mind a ketten nagyon készségesen válaszoltak.

Megnéztem Emőke WC tartályát, de az már sok sebből vérzett. Azt mondta, most nincs pénze arra, hogy újat vegyen, próbáljam meg ezt egy kicsit rendbe hozni. Na erre elküldtem a szerelvényboltba, hogy vegyen egy sarokszelepet és egy kifolyó tömítő gyűrűt., valamint egy guriga teflon szalagot.

Nekem gyorsan el kellett indulnom Budaörsre befizetni Áron februári teniszét, ha azt akartam, hogy ötre, amikorra jön Fruzsina fizika korrepetálásra, addigra hazaérjek.

Möcivel azt beszéltem meg, hogy a szülői értekezletre ő menjen, mert, mint tudjuk egy seggel nem lehet két lovat megülni.

Csak hét perc késéssel értem haza, de Fruzsina megvárt. A fizika óra húzós volt, de mint mondta hasznos.

Az óra után átmentem és beszereltem a sarokszelepet és a gumigyűrűt, de hiába,  mert a tartály alsó szelepe is már teljesen elhasználódott.

It was a hard days night. Teljesen elfáradtam. Már csak arra maradt erőm, hogy leszaladjak a CBA-ba tejért, unicumért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése