2014. február 27., csütörtök

kemping és karaván kiállítás

Reggel komoly vitám volt Áronnal. Napról napra fokozatosan egyre később indul a suliba, mint aki egyre jobban hajlítgatja a fésűt és azt figyeli, hogy mikor fog eltörni. Én azt kértem, hogy a 7:12-es busszal induljon el és ma már ott tartott, hogy 7:25-kor lépett ki a
lakásajtón.

Möcit is idegesítette, hogy Áron reggel csak bambul maga elé, az óra meg ketyeg és egyre később van.

Való igaz, hogy én sokkal jobban ráértem, mert csak tízre volt egy megbeszélt találkozóm S. Lacival a Nemzetközi kemping és karaván kiállításon, így azután még arra is maradt időm, hogy egy szerény reggelit készítsek.

Mindazonáltal nehezteltem magamra, hogy én is az utolsó pillanatban indulok el. (The apple doesn't fall from its tree.)

A buszon és a metrón olvasgattam és már majdnem odaértem, amikor Laci hívott és nagy
elnézéseket kérve lemondta a mai találkozót.

Ha már itt vagyok, akkor bementem és a sok kiállítás közül kettőt (Utazás 2014, Kemping 2014) alaposabban megnéztem.

A Hollakó-nál lehorgonyoztam. N. Józsi lefőzött egy finom kávét. Sajnáltam, hogy Laci nem jött, mert nagyon sok gyönyörű lakóautó volt kiállítva, amire tudom, hogy fáj a foga. Magam is megnéztem egy párat, de én (a pénztárca okán) egyelőre maradok a lakókocsinál.

Möci hívott, hogy e-mailben értesítették, hogy bemehet a Széchenyi terv keretében kiírt és általa megpályázott ingyenes három hónapos intenzív angol nyelvtanfolyam felvételijét megírni. Ennek nagyon örültem és biztattam, hogy menjen csak be, mert meg fogja tudni
csinálni.

Egy idő után - de akkor már bőven elmúlt dél - nagyon megéheztem. Meg is néztem a büfében a felhozatalt, de hirtelen visszahőköltem, Egy főtt kolbász, még kenyér és mustár nélkül is 1600.- Ft volt. Gabika, majd eszel otthon - mondtam magamnak.

Találkoztam nagy kempingező egyetemi évfolyamtársammal H. Gyurival. Meg is jegyezte, hogy mi mindig csak ezen a kiállításon találkozunk.

K. Lacinak felkaptam egy nagy lakókocsi és kemping felszerelések katalógusát, amiben
szintén csillagászati árak vannak. Egy 100 W-os napelem tábla tartozékaival együtt, de
felszerelés nélkül több mint 100.000.- forintba kerül.

A kiállítás után az utam a Bihari utcai Szerelvényboltba vitt, ahol átvettem a két darab
120-as füstcső bilincset.

Onnan hazajövet betértem a CBA-ba friss tejért, de már alig vártam, hogy asztalhoz ülhessek és egyek valamit.

Itthon az első dolgom volt bekapni egy csésze kefirt, majd megmelegítettem a tegnapi
lencsefőzelék maradékát és megfőztem egy darab debrecenit.

Nem sokkal később hazajött Möci és elmesélte, hogy sikerült a felvételi, kapott róla egy
papírt és mehet a Munkaügyi Központba, ahol majd szerződést kötnek vele és még fog kapni erre a három hónapra havi 55.000.- forintos támogatást is. Möci ezt a lehetőséget teljesen komolyan veszi és mint mondja, mindent alá fog rendelni ennek a három hónapos intenzív tanfolyamnak.

Befejeztem az elmaradt blogbejegyzést és vártuk Áront, hogy hazajöjjön a zongora óráról. Nagyon fáradt volt szegény fiú, úgy hogy közös megegyezéssel elhatároztuk, hogy ma korán fog lefeküdni.

Én egy picit elsakkoztam az időt és mire körülnéztem, már megint jócskán elmúlt nyolc óra.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése