2014. február 21., péntek

Beteglátogatóban Tamásnál

Áronnal egy időben keltünk, de amikor elindult a suliba, akkor morgós hangulatban volt, mert az általa kitalált hétvégi program nekem nem tetszett. Az ikrekkel azt beszélték meg, hogy a szombatot együtt töltik Érden úgy, hogy az érdi házban rajtuk kívül senki sincs otthon. Áronnak nem tetszett, hogy ez nekem nem tetszett.

Felhívtam Krisztát is meg Lacit is, hogy én nyugodtabb lennék, ha ezt a programot akként módosítanánk, hogy szombaton mind a három fiú nálunk van Dömsödön. Laci azt mondta, hogy akkor erről még ma beszéljünk.

Reggelire beleettem a kocsonyába és melegítettem hozzá egy szelet pizzát. Utána megbeszéltük Emőkével, hogy mi legyen nála a WC tartály szerelési stratégia, de amikor megjöttek a szerelők, akkor mégis lemondta a biztosító helyszíni szemléjét. A fő az, hogy a szerelés sikerült és most minden jól működik.

Végre megjött az a töltőtoll formájúra becsomagolható horgászbot, amit Áronnak még karácsonyra megrendeltünk.

Még dél előtt megbeszéltük Lacival, hogy meglátogatjuk Tamást. Lacit sikerült rávennem, hogy pattanjon fel egy 139-esre és a végállomásnál fogom várni. Nem sokkal azután, hogy lementem, Laci is megérkezett. Útközben Tamáshoz bementünk a Dini cukrászdába és megtankoltunk gesztenyepürével és francia krémessel. Tamás enélkül is örült volna a beteglátogatásunknak, de így még inkább.

Megpróbáltam mindent összepakolni, hogy mire Áron hazaér a suliból indulhassunk. Ami csak ehető anélkül, hogy főzni kellene, azt mind betettem a piros kosárba. Emőke segített a kocsiba pakolásnál, ami jól jött, mert a hátsó ülést elfoglalta a két dög nehéz napelem tábla. Végül az le állítottuk a padlóra és így Manna is elfért a hátsó ülésen. Áron kiharcolta magának a mitfahrer ülést, mondván, hogy ő már 150 cm magas és már 12 éves is elmúlt.

Már-már úgy nézett ki, hogy időben vagyunk, de mire elindultunk kiderült, hogy nem érünk oda Alsónémedibe a szerelvénybolt pénteki nyitva tartása alatt. Egyébként az IGO is olyanokat mondott, hogy 16:40. Úgy határoztunk, hogy most nem állunk meg a TESCO-nál és ahol csak lehet,egy kicsit odalépünk az autónak. Végül sikerült egy perccel a zárás előtt odaérnünk. Kifizettem és átvettem a háromutas szelepet és onnan már Dömsöd felé mindenhol betartottam a megengedett sebesség határt.

Dömsödön először a Miskolcziék-hoz mentünk. Átadtuk a nagykernél vásárolt rövidárukat és vettünk Marikától 20 darab házi tojást.

A bázison először Mannát engedtük szabadlábra, utána mindent berámoltunk. Kicsomagoltam a napelemeket, mert nagyon kíváncsi voltam a 20 A-es töltésvezérlőre. A házban jó meleg volt. Ennek ellenére kipróbáltuk a bélyegező szobában az új kis kályhát, ami szuperül teljesítette a feladatát. Alig raktunk rá két-három darab fát, nagyon bemelegítette a fenti szobát.

Miután mindent berámoltunk a hűtőbe, melegítettem egy kis vacsorát, belekukkantottunk a TV-be, ahol természetesen még mindig téli olimpia volt, azután lefeküdtünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése