2014. február 28., péntek

Kezdődik a nyelviskola

Möci reggel korán indult a  Munkaügyi Központba. Vitte a nyelviskola igazolását a felvételi eredményről. Sikerről számolt be, amikor visszajött. Nagy lelkesedéssel fog kezdeni hétfőn a Dover nyelviskolában, Az iskola programja szerint minden nap reggel kilenctől hat órán keresztül csak angol.

Délelőtt igyekeztem készülni az útra, annak ellenére, hogy Möci bejelentette, hogy ezen a héten kivételesen nem tud velünk tartani és nem jön hétvégén Dömsödre, mert olyan sokat kell mosnia, vasalnia, ha a jövő héten minden nap tiszta ruhában akar bemenni a Dover-be.

Azután egyszer csak meggondolta magát és kérte, hogy úgy készüljünk, hogy 1/2 3-kor indulni is tudjunk.

A csomagolás mellet még arra is figyelnem kellett, hogyan tudom letölteni Fruzsina fizikakönyvét a számítógépemre.

Kettő után közös erővel, hárman semmi perc alatt összecsomagoltunk és fél háromkor már úton voltunk Dömsöd felé. Az időjárás nem volt  valami biztató, az úton végig zuhogott az eső.

Kiskunlacházán megálltunk a zöldségesnél. Vettünk sárgarépát, zellert és elkészített céklát és dughagymát, majd beültünk a néhány száz méterrel odébb levő Kapitány cukrászdába nasolni.

Még naplemente előtt érkeztünk a bázisra. Először Mannát engedtük ki a ketrecéből. Már a kipakolás előtt rögtön kiderült, hogy reggel elfelejtettem a mobillal bekapcsolni a fűtést és ezért a lakásban 14 fok van. Bekapcsoltam és csak utána kezdtünk el pakolászni.

Gyorsan begyújtottam a cserépkályhába is és gyakran nézegettük a szobatermosztáton a hőmérőt, hogy hány fok van. Tulajdonképpen odakünn sem volt hideg, ezért hamar felmelegedett a bázis.

Közben elővettem a voltmérőt és az átváltó kapcsoló 12 kapcsán méregettem, hogy a három állás mely kapcsokat zárja, nyitja. Már több mint két A4-es papírt teleírtam, mire világos lett, hogy mely pontokat, hova kell kötni a kombinált fűtési rendszeren.

A TV-ben nem találtunk semmi nézhetőt, viszont bekapcsoltuk a szaunát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése