2014. február 12., szerda

megjött a bringa váza

Áronra már nem is szükséges reggel nagyon ellenőrizni, mert minden rendben ment.

Azzal kezdtem, hogy Norcinak átutaltam az apanázst, és belenéztem a levelezésembe.

Megérkezett az új kütyü, de a NAV és a Posta még rágódik rajta, hogy mi alapján és mennyit terheljenek rá vám és ÁFA címén.

Möci csurgatott tojáslevest készített ebédre.

Megint levágtam egy adag áztatni való bélyeget, de úgy gondoltam, hogy csak holnap kezdek az áztatásához.

Délután ötre jött S. Fruzsina. Fizikából a harmonikus rezgőmozgás volt a megoldandó feladatainak a tárgya.

Möci is elővette az angol tanulnivalóit, de a memorizálásig nem jutott el.

B. Zsolt telefonált, hogy egy 3/4 órányira van tőlünk, hozhatja-e a bringa vázat. Na erre az alkalomra összefutott a család. Itt volt Möci, Emőke és főleg Csabi. Kicsomagoltuk a vázat. Csabi teljesen oda volt. Igaz, hogy egy kisebb tartozékot nem talált, de azt mondta, hogy azt majd ő megoldja.

Amikor Áron hazajött a teniszből, rögtön leült a számítógéphez és csak akkor volt hajlandó
onnan kijönni, amikor vacsorához hívtam. Igaz közben lement a CBA-ba és hozott két liter friss tejet, hogy a kefir termelés ne szakadjon meg. Mind a hárman nagyon szeretjük ezt az itthon gyártott kefirt.

Áron később átment Emőke lakásába a zongorán egy kicsit gyakorolni, mert az itthoni
klaviatúrának egyelőre nem találjuk a tápegységét. Odaadtam a holnapi zongoraóra díját, kértem, hogy jól tegye el a pénzt és főleg ne felejtsen el a megbeszélt időben odaérni az órára. A tájékoztatóját, a leckefüzetét és a leckét hiába kértem megtekintésre, azt elmismásolta, mert fontos Skype-olni valója volt Leóval. A mai lefekvése már haladás volt, mert 1/4 10-re már ágyba tudtam rimánkodni.

Este még egy kicsit angoloztunk Möcivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése