2014. február 10., hétfő

Möci vállalkozása

Áront reggel még figyelmeztettem, hogy ne felejtse el megvenni a buszbérletét, mert a régi péntekkel lejárt.

Möci csak egy kávét készített magának, azután nagy csuszatolásba kezdett  Én még aludtam egy sort és csak kilenc után mentem le tejért, hogy a tíz napos szünet után ismét beindítsam a kefir gyártást.

Johnny-tól és Zsolttól megjött a megnyugtató aviso, hogy a bringaváz ma este indul el Budapestre. Át is küldtem ezeket a sorokat Csabinak, aki érzékelte, hogy akkor ez már sínen van.

Möci Emőkével megbeszélte, hogy ez a vegetálás így nem mehet tovább és el fogunk indítani egy családi vállalkozást.

Megnéztem a levelezésemet és küldtem egy árajánlat kérő levelet  kályhacsövekre.

Felmentünk Möcivel a Normafához, mert azt nézte ki az új vállalkozása helyszínére.

Útközben találkoztunk egy házaspárral, akik közül a feleség Möcinek egy  jó barátnője volt  kislány korából. Együtt sétáltunk egészen a libegőig. Onnan vissza már csak kettesben jöttünk és fáztunk is, mert közeben már elbújt a napocska.

Mire hazaértünk már Áron is megjött. Először átküldtem Emőkéért, hogy kettesben egyék meg a tegnapi torta beszerzés rájuk jutó részét.

 Később Möci is lejött és mi is megettük a mi "Magyarország tortánkat".

Lassan el kellett indulnunk a Mozsár kávézóba, aminek az emeletén Mérő Laci tartott előadást Darwinról a beszélgető partnerével. A beszélgetés kissé vontatott volt.

Utána még egy darabig követtük S. Laciékat, azután elváltunk.

Hazafelé megcsodáltuk a Godzsi udvar ezer éttermét és kocsmáját és betértünk egy CBA-ba, hogy én is kielégítsem a debreceni főtt kolbász utáni vágyamat.

Deák térig gyalog, onnan egy metró megálló a Ferencziek tere és a 8-assal hazajöttünk.

Azonnal betettem a debreceni főni: Unicum, debreceni mustárral, kenyérrel és egy sör és máris jobban éreztem magam.

Itthon Möci még felszaladt Csabi fiához, hátha szüksége van valamire, azután egy pohárka fehér borral asszisztált a vacsorámhoz.

Emőke is megjelent és együtt tették a törvényt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése