2014. április 10., csütörtök

A számítógép a halálán van

Áron korán kelt fel, de azért az indulása előtt megint nekem kellett szólni, hogy mosson fogat. Nincs ötletem arra, hogy miként tegyem ezt nála természetessé, hogy minden este és minden reggel fogat kell mosni.
Utána már ment minden rendben. Odaadtam a zongoraórára a pénzt és idejében elindult.

Tudom, hogy minden nap annyira eredményes, amennyire összeszedett vagyok és ezt már reggel el kell kezdeni.

Belenéztem a leveleimbe és el is küldtem Katalinnak és Mannának a tegnapi brushup-on megígért hanganyagokat.

Amikor Emőke elment dolgozni rám bízta Manna macskát.

Ebédre megkóstóltam a karalábé levest. Szerintem már az utolsókat rúgta, de egy pirítóssal jóízűen megettem.

Lementem Emőkének felhozni a nyugger kajáját és az 5 kiló mézet, mert itthon már nem volt egy szem se és Dömsödön is már csak az üveg alján.

Áron azzal jött haza a zongora óráról, hogy megdicsérte a zongora tanárnő és kapott egy kis-ötöst is.

Addig-addig sírtam Bélának, hogy a számítógépem az utolsókat rúgja, mígnem rábeszélt, hogy vakarjunk le róla mindent és telepítsem újra az egészet egy Windows 7-tel. Nekem sem kellett több, azonnal nekiugrottam. Elkészítettem a W7 telepítő lemezt és a nagy külső M: jelzésű merevlemezre másoltam minden fontos állományt, amit csak találtam az elsődleges C: és az E: partíción ás a másodlagos O: lemezen. Majdnem éjfél lett mire ezzel végeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése