2014. április 5., szombat

piac egyedül

Elvállaltam, hogy egyedül megyek a piacra. Áron még lustálkodik az ágyában, Möci pedig leült angolt tanulni. A piacon meg is kérdezték, hogy a család hol maradt. Mondtam, hogy lustálkodnak.

Tej, tojás, szalonna, kolbász, petrezselyem. Ezen felül nem tudtam ellenállni két tő paradicsom palántának, pedig otthon van rengeteg. Gazdagréten majdnem 20 tejfölös pohárnyi és itt Dömsödön is majdnem annyi. Ezek 3-4 cm-esek, amit pedig most vettem az 30-40 cm magas.

Visszafele beugrom a Dabi vegyesboltba a kárpát kenyérért és veszek egy darab vajat, amit a Möci rendelt.

Az elkészült reggelit a kúp alatt tálaljuk.

Áron, ha nem is nagy gőzzel, de tanul, Möci pedig írja az angol házi feladatait.

Délelőtt kisétálunk a Duna partra. Meglátogatjuk Pista bácsit. Ott van Zoli is és Vincéék is megjöttek Németországból. Bekapunk egy-egy pálinkát az egészségükre, de nem maradunk sokáig.

Möcinek az ebédet sem engedtem meg készíteni, mivel neki most a legfontosabb az angol intenzív tanfolyam, átvállaltam a főzést is. Tejfölös zöldbab főzelék lesz a mélyhűtőből elővett fasírttal, amit már korábban bepaníroztam.

Ebéd után Möci és Áron mind a ketten kapnak egy kis kimenőt és elmennek biciklizni.

Délután még angolozunk egy órát, majd  egy kicsit kertészkedem. Este hideg vacsora és utána szauna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése