2015. február 23., hétfő

Bekattant derékkal

Reggelre már olyan szar állapotba kerültem, hogy megvártam amíg Áron elhagyja a pályát és csak utána keltem fel, nehogy megijesszem. búcsúzóul az volt az utolsó szava: lehet, hogy ma is hozok egy ötöst.

A WC-re is alig bírtam kimenni. Felhívtam Nóra nagyit, aki hozott Algopirint, Flector tapaszt. Amikor elment kértem, hogy vigyen el egy ibrikkel a csirkeleves főztömből magának.

Emőke áthozott egy nagyon finom tejfölös, gombás pörköltöt tésztával, azt ebédeltem.

Mérei doktornőt is felhívtam. Feljött, felírt egy fájdalomcsillapítót és egy izomlazítót és fekvésre, pihenésre ítélt.

Amikor Áron megjött, hosszan mesélt az iskolában történtekről, majd megvacsorázott és átment Emőkéhez. Most mind a ketten ugyanazt a darabot tanulják a Mariannál, így egy kicsit gyakoroltak.

Ili lehozta a megmaradt LED lámpákat és a pénzt az eladottakért. Hozott még le egy járókeretet, hogy könnyebben mozogjak a lakásban. Megcsináltam a LED leltárt.

Nagy meglepetésemre Lőrinc Andrea talált meg a levelével. Örültem neki, mert közel tíz éve, hogy nem hallottam felőle. Rögtön válaszoltam is neki.


Egy leckét megcsináltam a Duolingoból, utána felkeltem és már a konyhában vacsoráztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése