2015. február 2., hétfő

First Things First kópia

Áront gyógyultnak nyilvánítottam és ezért öntudatosan elindult az iskolába. Nem akartam azzal ijesztgetni, hogy nagyon húzós lesz behozni az egyhetes kihagyást. Amikor ezzel szembesülni fog, majd megpróbálom a nehézségeken átsegíteni.

Egy Ham and Eggs -szel kezdtem és a tejeskávét már a számítógép előtt szürcsöltem.

Megpróbáltam elindítani a First Things First 2-es kazettájának a felvételét. Kíváncsi vagyok a végeredményre. Elvileg másfél óra múlva ennek késznek kellene lennie.

Egyszer ugyan sikerült összecserélnem a kazettákat, de még délelőtt össze is jött az első használható felvétel.

Dél körül meghozták az indukciós töltőt, de mint kiderült a Legoo-ban nincsen Qi tekercs, ezért azzal nem működött.
Bánatomban elvégeztem a mai napra szentelt Duolingo.

Áron korán jött haza a suliból. Jómagam kora délután fogtam hozzá az ebédhez. Kelkáposzta főzelék és az utolsó két szelet rántott afrikai harcsa volt terítéken. A kései ebédhez Áron is csatlakozott.

Amikor néhány órával később Áron már a vacsoráért kezdett reklamálni, akkor betettem a két kacsa szárnytőt egy sütőzacskóba, jól megfűszerezve és fokhagymával megtűzdelve, bekenve mustárral. Mellé bedobáltam 3 szem krumplit felkarikázva és egy felszeletelt vöröshagymát. Mindezt 200 fokon hagytam egy órát a sütőben.


Emőke lányom, Áron fiam és én, hárman csámcsogtunk el rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése