2015. február 22., vasárnap

Zeller ültetés

Hét óra körül felkeltem, hogy nyolcra kényelmesen megreggelizzünk, mert Marika kilencre ígérte magát német órára.

Feltettem egy nagy lábosba a megdinsztelt hagymára a körmöt főni.

Kivettem a mélyhűtőből egy nagyobb darab véres hurkát és lassú tűzön, lefedett serpenyőben kezdtem el sütni. Közben előkészítettem a bundás kenyereket és amikor a hurka már megsült készülhettek a bundás kenyerek. Fél kilencre befejeztük a reggelizést.

A maradék időt arra használtam, hogy elültettem a zeller magokat a tegnap előkészített edényekbe.

Marika pontosan érkezett és nagyon meg voltam elégedve az otthon tanultakkal. A több mint egy óra szerinte is hasznosan telt. Egyébként elhozta az Áronnak megjavított ruháit.

Amikor a köröm már majdnem teljesen puhára megfőtt, belekockáztam 3 nagyobb darab krumplit.

Egy leckét elvégeztem a Duolingoban.

Az idő nagyon szép. Igaz, hogy csak 8 fok van, de a nap erőteljesen süt. Kihasználtam a jó időt és elvetettem egy zacskó zöldborsót.

Ebédre csak úgy tudtuk elfogyasztani a csirkelevest, hogy négy ibrikkel betettem a piros kosárba (az megy Gazdagrétre). Ezzel úgy jóllaktunk, hogy a körömhöz már hozzá se tudtunk kezdeni.

Kora délután indultunk, mert Áronnak 5-kor kezdődött az angol órája Krisztánál. Arra azért tartalékoltam egy kis időt, hogy beugorjunk a Kiskunlacházai TESCO-ba, mert a pénteki Shell akciónknál sok 500.- forintos utalványt kaptam (fájdalomdíjként).Minden 5000.- forint feletti vásárlásnál lehet egy utalványt érvényesíteni. Egyhez vásároltam, egy másikat pedig odaadtam a mögöttem jövő vásárlónak és így ő adta vissza az 500.- forintot. Ezzel már két utalványt beváltottam.

Időben érkeztünk Gazdagrétre. Áron az iskolatáskájával és Mannával felrohant az angol cuccaiért én pedig elindultam a Budaörsi TESCO-ba. Nem vásároltam semmit, csak, mint egy "clochar" a pénztárnál odaadtam egy-egy utalványt a nagyon teli kosarat tolóknak és így mindegyik utalványt készpénzre váltottam.


Hazatérve azt hiszem, hogy az egyik felcipelendő kosár nehéz volt és csúnyán becsípődött a derekam. Emiatt, ahogyan Áron megjött az angolról és megfürdött, hajat mosott, megvacsoráztunk és korán lefeküdtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése