2015. február 19., csütörtök

Elaludtam

Ilyen még eddig nem fordult elő. Nyolc óra előtt öt perccel ébredtem. Te jó Isten - gondoltam,-Áron is biztosan elaludt és ma el fog késni a suliból, még akkor is ha autóval beviszem. Rohantam a szobájába, hál' Istennek csak a nagy rendetlenséget találtam.

Még egy órát lustálkodtam, majd én is nekifogtam a napnak.

Nóra nagyi telefonált, hogy neki nem sikerült az Euro és USD átutalása a befektetésre, de a 320 €-t felvette készpénzben, ha Áronnak még aktuális az osztálykirándulása Murau-ba. Megbeszéltük, hogy délben 1 óra körül átmegyek és együtt elmegyünk a Fény utcai OTP-be.

Összecsaptam egy kis reggelit  és lefejtem a friss kefirt. Holnaptól 10 nap kefir szünet és majd március elején kezdünk újra.

Tamás telefonált, hogy mégsem tud este jönni értem, és ő csak később fog menni Laciékhoz, mert este 7-re gyógytornára kell mennie. Nem baj - mondtam -, majd elmegyek tömegközlekedéssel.

Elindítottam a dömsödi kommunális adó befizetését, de csak március 16-i átutalásra.


Kellett egyet Duolingo-znom, mert a versenytársak (Emőke, Gabika és Áron) kezdenek elhúzni.

Este a Laciéknál jó kis csapat gyűlt össze. Laci legnagyobb örömére vittem neki Zéró Colát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése