2015. február 10., kedd

Ellinél

Amint Áron kitette a lábát felkeltem. Reggelire debreceni, lágytojás és tejeskávé.

Elindítottam egy adag nagymosást.

Telefonon rendezgettem Száki Sanyika autóvásárlási ügyét.

Emőke úgy indult el dolgozni, hogy áthozta megőrzésre a Mannát.

Azután lassan délre fordult az idő. Kiteregettem, megebédeltem .

Közben megjött Áron, elkérte az utolsó .2000.- forintomat zongoraórára és lassan én is elindultam Ellihez.

Ellinek elmondtam, hogy csak három probléma van.

1. Késtem egy negyed órát,

2. nincs nálam egy fillér se,

3. 1/2 4-kor el kell indulnom haza, mert 4-kor kezdődik a gyerek német.



Este felhívtam Adrit, azzal, hogy a műtét sikerült, de a beteg meghalt, mert a tabletre sikerült feltelepítenem az IGO-t az összes kívánt ország elérhető legfrissebb térképeivel, de sajnos a töltést nem veszi és az akku már csak 5%-on áll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése