2015. február 4., szerda

Fogorvosi micro kamera

Áron reggeli indulásakor számon kértem tőle, hogy én miért mástól tudom meg, hogy ma délután 5-kor szülői értekezlet lesz.

Délelőtt megérkezett a Nóra nagyi nagyothalló készüléke.

Az íróasztalomon megint elviselhetetlen a kupi. Megkíséreltem valamelyest rendet tenni

Adri és Bogi feljöttek a fogorvosi micro kameráért és hozták a SONY tabletet, hogy próbáljam meg feltenni rá a megfelelő felbontású IGO-t.

12-kor elindultam az OIK-ba

Hazajövet összekészítettem a brushupra a cuccokat, de úgy, hogy már a szülői értekezletre is nálam legyen az egy csomag A4-es papír, amit az iskola kért.

Brushup nagyon jó volt, de még a vége előtt el kellett kérnem magam cause of parents conferece.

A Szülői értekezleten sok mindent megtudtam, amikről Áron természetesen nem számolt be. Befizettem a befizetni valókat (felsorolás helyett sokat).

Otthon nagy vacsorakészítés, amire meghívtuk Emőkét és Balázst is


Hárman fogyasztottuk a finomságokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése