2015. február 1., vasárnap

Tamásék Dömsödön

Mindegy volt, hogy mikor ébredünk. Áron már korábban felkelt, hogy tudjon egy kicsit Internetezni.

Lementem elkészíteni a reggelit. Akármi mást szeretettem volna tálalni, a bundás kenyér volt a nyerő, rajta tarja és sajt. Hozzá feltálaltam a frissen lefejt kefirt és magamnak egy tejeskávét.

11 óra fele telefonáltak Tamásék, hogy indulatban vannak, adjam meg a navigációhoz a pontos címet. Megadtam és kértem, hogy útközben vegyenek olíva bogyót és feta sajtot.

Gyorsan átszaladtam Gabikáékhoz. Átadtam nekik a 13 Wattos LED lámpát.

(Mindig LED izzót akarok mondani, miközben ezekben már nem izzik semmi. Ezt a hibát nyilván a korábbi szóhasználati megszokásból teszem, ugyanúgy, mint ahogy az egyik szomszédunk Gazdagréten, amikor lemegy a CBA-ba vásárolni, akkor azt mondja: "Megyek a Közértbe tejért."

Dömsödön pedig azt mondja a Kati néni, hogy: holnap megyek az Erste Bankba intézni az OTP kölcsönt. Még sok ilyen érdekes "a szokás hatalma"-n alapuló példát figyeltem meg. Egyszer majd mindet elmesélem.)


Amikor megjöttek Tamásék, akkor kezdtük el készíteni a buffallói csípős csirkeszárnyat és a görög salátát. Tamás mosta és panírozta a csirke szárnyakat. Vanda készítette a görög salátát, Áron pucolta a fokhagymát, én pedig a legkényesebb részt a kenőcsöt kotyvasztottam.

Az ebédtől mindenki el volt ragadtatva. A szárny lehetett volna több is, mert ha marad belőle, akkor tudom, hogy mindenki jóllakott.

A sütni való májas- és véres hurkát valamint a sütni való kolbászt az istállóban a szalagfűrésszel osztottuk ketté.

Csabi, Vanda és Áron kimentek sétálni egyet a Duna partra.

Még megittak velünk közösen egy kávét

Minden részletében megkonzultáltuk a napelem technikai és gazdaságossági kérdéseit.

Átvittem Gabikáéknak a megvásárolt Popper Péter könyvet, hogy mostantól ne rajtam kérjék számon, amit Möci kölcsönkért.

Hat után, ha nehezen is, de elindultunk haza.


Leadtuk Mannát az Emőkénél. Áron magától elment fürdeni. Én megcsináltam a mai Duolingót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése