2015. február 12., csütörtök

Karaván Szalon

Van akinek van távvezérelhető játékautója és van akinek távvezérelhető a fia. Én még az ágyban fekszem, de már 7:00-kor kérdezem, hogy "Áronka édes, hol tartasz?" Később; "Áronka édes, légyszi vigyél magaddal mandarint, a hűtőben van." Majd 7:10-kor "Kulcsod, pénztárcád nálad van?"

7:12-kor már hallom, hogy "Szia apa!" és csukódik a lakás ajtó.

Ettől végleg megnyugodva, még egy darabig lustálkodtam.

Felkelve,  fürdőszoba után reggeli, majd indulás a Karaván Szalon szakmai napjára. Tömegközlekesés (8-as busz, M4, M2) Laci pedig felvett a Népstadionnál. Odafele még a metrón elkezdtem írni a mai blogbejegyzést.

Valamiért mind a ketten ingyen mentünk be. Minket három helyszín érdekelt: Lakóautók, lakókocsik, a hajók és a horgászat.

Nagy Józsinak a hagyományokata felrúgva (mindig a kiállító szokta kényeztetni apró ajándékokkal a látogatókat) vittem egy kis ajándékot.

12-kor Lacinak le kell lépnie, mert dolga van. Én még egy darabig maradok.

Amikor hazajöttem bementem a CBA-ba és vettem két szelet csontos karajt, tejet és kenyeret. Feljőve befűszereztem a karajt és odatettem sülni, de alacsony lángon lefedve, hogy amíg felszaladok Ilihez a paradicsomos káposztáért, addig oda ne égjen.

Lejövet megmelegítettem a paradicsomos káposztát és megebédeltem (unicum, káposzta és karaj, kenyér, sör)

A másik szeletet félretettem Áronnak ebcsorára. 

Áron hazaugrott a zongorapénzért és a kottáért és egyenesen indult Mariannhoz. Nem sokkal később visszajött, mondván, hogy Mariann nincs otthon.

- Hányra értél oda Áron?
- 15:28-kor érkeztem és 15:29-ig csöngettem.
- Miért nem vártál még egy percet, hátha csak leszaladt valahova.
- Biztosan nem, mert előttem is órája lett volna.
- Miért nem hívtad fel telefonon?
- Mert nem volt nálam a telefonom.
- Na jó, akkor most én felhívom Mariannt.

Beszéltem vele és mondta, hogy ő lement a kutyával sétálni, de 15:30-ra otthon volt.

- Áron, Áron, ebben a rohanó világban jobban kell szervezni az embernek az életét.

Áron újra elindult és megtartották a zogoraórát. Amikor hazajött, megmelegítettem neki a kaját, amit jóízűen be is lapátolt.

Miskolczi Marika skypeolt és leadta a rendelését a rövidárú nagykert illetően.

István áthozott egy ajánlott levél értesítést.

Arra már nem futotta az időmből, hogy lemenjek a Nagyszeben térre a könyvtárba visszavinni a könyveket, sőt az angol könyvet még végig sem olvastam, pedig mostanra nagyon belejöttem és a kedvem is megnőtt, mert a szótárat egyre ritkábban kell elővennem. Így azután Online meghosszabbítottam egy hónappal a kikölcsönzés lejárati idejét.

Beszéltem Nóra nagyival és összeraktam a holnap délelőtti programomat. Posta, Nóra nagyi és a rövidárú nagyker.

Emőke egy darabig nem találta lent a Mannát, de amikor mondta, hogy akkor majd én lemegyek érte, akkor mégegyszer lement és meglett.

Megírtam az elmaradt Blogbejegyzést és én is Duolingóztam egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése