2016. január 2., szombat

All that Internet

A lustálkodás folytatódik. Áront fel se keltettem. Mire kiértem a piacra ½ 12 és már alig voltak. Vettem egy nagy üveg friss tejet és egy üveg mézet, a húsosnál pedig egy nagy zacskó fagyasztott csirke szárnyat. Az bármikor elővehető és abból jó dolgokat tudok készíteni.

Visszajövet csak akkor keltettem fel Áront, amikor már tálalva volt délidőben a reggeli.

Megnéztem a leveleimet és blogot írtam.

Áron négy hónapi szünet után újra elkezdte a fekvőtámaszokat, remélem, hogy a felülés is sorra kerül majd.

Bélát megkértem, hogy küldjön egy teszt faxot, mert a nyomtatónak azt a funkcióját is szerettem volna kipróbálni.

Az ebéd is elcsúszott a késő délutáni, sőt inkább az esti órákra. Most ettük meg a hűtőben talált csirkelevest és a töltött káposzta utolsó részét a maradék tejföllel. Most már egy kicsit sósnak éreztük, de legalább túl vagyunk a karácsony óta tartó zabáláson.

A lepréselt bélyegeket elhelyeztem a szortírozó fiókokba, de a bündlizés holnapra marad.


A lefekvés is elhúzódott, mert Áron nem tudott lemászni az Internetről. Nem találtam kímélőbb megoldást, mint hogy leszereltem a wifi routert. Áronnak nem tetszett, de a probléma megszűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése