2016. január 3., vasárnap

Pót töltött káposzta

Reggel Áron jött át az én ágyamba. Behozta a kütyümet és így az első dolgom az volt, hogy küldtem egy SMS-t Katikának, hogy ma valamikor megyünk haza, szeretném, ha a lakásban visszaállítaná a fűtést.

Miskolczi Marika jött, hogy segítsek neki installálni a kütyüjére a „Laborom” nevű applikációt. Ehhez természetesen újra be kellett kötni a wifi routert. A kütyüje lelassulásán pedig úgy segítettem, hogy néhány fölösleges applikációt unistalláltam. Ettől az Internál Memory (ami jó, ha nem megy 10 % alá) 4 %-ról rögtön felment 20 %.ra, Sajnos az 1GB/8GB-s kütyükkel ez egy gyakori probléma. Én az enyémet ezért cseréltem le 2GB/16GB-sre.

Áron nagyon készséges volt és mind a kettőnknek készített egy kávét.Azután kihasználta a lehetőséget és egész délelőtt lógott az Interneten.

Marika hozott egy nagy adag lefagyasztott töltött káposztát, tudva, hogy ebből már torkig vagyunk, de mint mondta, tegyük a fagyasztóba, majd a nyár közepén jól fog jönni.

Amikor Marika elment, felmentem bebündlizni a tegnap kiszortírozott bélyegeket.

Úgy döntöttünk, hogy ma délután hazamegyünk. Főzni se fogok, majd útközben betérünk a Dabi gátnál az új étterembe és ott ebédelünk.

Katika nem jelzett vissza ezért Emőkét is felhívtam, hogy nézzen rá a fűtésre, mert több mint egy hete ki van kapcsolva és kint is nagyon lehűlt a levegő.

Késő délutánra tudtunk mindent bepakolni és elindulni hazafelé. Az első állomás az étterem volt. 

Én egy egyszerű pontyhalászlét kértem, ha lehet forrón, csípősen, friss serclivel (sarka kenyér). Áron rántott sajtot kért sült burgonyával és tartármártással, utána pedig tejszínes spagettit tenger gyümölcseivel. 

A pincérnő figyelmeztette ugyan, hogy „nem lesz az sok egyszerre?”, de Áron éhes és ebben hajthatatlan volt.

A pincérnő kihozott mindent. Természetesen egy rossz pont, mert nem volt sercli. A halászlé nagyon finom volt, Áronnak pedig be kellett csomagoltatni dogibeg-be a spagetti nagyobbik felét.


Onnan már hazáig meg sem álltunk. A lakásban közel sem volt olyan jó idő, mint Dömsödön. Ott 23 C volt, itt pedig csak 17 C, viszont ott majdnem ingyen megy a fűtés, itt pedig 20.000.- Forint fölött számol a Főtáv havonta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése