2016. január 15., péntek

Pihenőnap a felvételi előtt

Arra ébredtem, hogy Áron szól, hogy elvisz 500.- forintot az iskolai cukrászdázásra.

Amikor elment, én is felkeltem. A reggelimet nem tudtam megcsinálni, mert nem találtam meg, hogy Áron hova tette el tegnap a kávét.

Délelőtt bepótoltam az összes blog elmaradást és megcsináltam a Duolingó penzumot is.

Az Adri unokatestvérének a notebookjához egy DVD-re mentettem az összes Windows 7-re való drivert, hogy a telepítésnél erre már ne legyen gondom.

Áron, amikor megjött, úgy viselkedett, mintha tegnap nem történt volna semmi. Megköszönte a tízóraira becsomagolt szendvicseket és leült a számítógéphez. Emőke és én is azt beszéltem meg vele, hogy ma már ne foglalkozzon semmiféle feladatsorral, csak készítse elő a dolgokat, amiket holnap vinni kell az írásbeli felvételire (írószerek, körző, vonalzó, diákigazolvány, buszbérlet) készítse ki a ruhákat, amiket szeretne felvenni, fürödjön meg, vacsorázzon és feküdjön le jó korán, hogy holnap kipihenten írhassa meg a felvételit.

Ehhez képest, amikor Emőke átjött ellenőrizni, hogy Áron mindennel végzett-e és lefeküdt, Áron még ott ült a számítógép előtt és játszott.


Nekem még le kellett játszanom egy két sakkpartit online, mert úgy nem fekhetek le, hogy ne nyerjek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése