2016. január 19., kedd

Meglett az Üzenő Füzet

Hét óra 10 perckor ébresztettem Áront, mert nem hallottam semmi mocorgást. Azt mondta, nem csörgött az ébresztő órája. Szóltam neki, hogy a hűtőből kitettem a kisszekrényre a becsomagolt tízóraiját. Kicsit késve indult és így a Mannát már nem tudta lekisérni.

Drága anyám Róza ma lenne 101 éves. RIP., pedig mennyiszer kértem, hogy éljen 120 éves koráig. „Mint lenge könnyű lány, ha odaintik, kinyújtóztál a halál oldalán.” (József Attila: Kései sirató)

Benéztem Áron szobájába, amiben ha lehet, még nagyobb volt a rendetlenség, mint tegnap, amikor kértem, hogy csináljon rendet.

Kis keresgélés után megtaláltam az új Üzenő Füzetét. Számomra elképesztő dolgokat találtam benne. Az még csak hagyján, hogy az Üzenőben a saját adatai nem voltak kitöltve. Az Üzenő Füzet nincs bekötve, holott megbeszéltük, hogy rongyos állapotban be se lehet mutatni a felvételi bizottságnak.
Sajnos a jó és a közepes jegyek mellett sok „1”-es és „2”-s, no meg Házi Feladat hiánya és egyebek. Ha ezeket nem tudja kijavítani, akkor fuccs a felvételinek.

Nagyon szomorúan mentem le a CBA-ba citromért és Mannát is levittem.

Megkóstoltam az erkélyen tárolt kocsonyát, de sajnos már ki kellett dobni. Végül a maradék tarját pirítós kenyéren és tejeskávét reggeliztem.

Elvégeztem a Duolingó napi adagot és elkezdtem tervezgetni, hogy mit fogunk ma a gyerek-németen átvenni.

Megpróbáltam az Anika eredeti magyar nyelvű Erkölcsi Bizonyítvány-át beszkennelni, hogy majd egy csatolmányként azt is eljuttatom a főnökének, de a Canon nyomtató csak nem akarta beolvasni a lapot.

Amikor Áron hazajött, még tettem egy kísérletet és negyedórás szünetekkel háromszor is szóltam, hogy tegyen rendet a szobájában, mert így nem lehet fogadni az ikreket.

A fiúk pontban négykor megérkeztek. Áron hiába készített ki magának is egy üres papírlapot, miután tegnap ötször, ma háromszor kértem, hogy csináljon rendet a szobájában és ez ügyben semmi nem történt, kértem, hogy most addig ne tartson velünk a német gyakorláson, amíg a szobájában nincs rend.

Közel ¾ óra múlva megjelent, azzal, hogy már rend van és az utolsó 30-40 percet már négyesben töltöttük. Ma élő nyelvek Szemináriuma volt az órán. Valódi párbeszédeket hallgattunk németül mondatonként, amit le kellett írni, majd lefordítani magyarra. Az előforduló nyelvtani alkalmazásokat is megbeszéltük.

Utána átmentem Emőkéhez, vittem a megtalált Üzenő füzetet és kértem, hogy segítsen be a gyereknevelésbe, mert én ehhez az életstílushoz nem tudok segédkezni. Mivel holnap amúgy is be kell vinnem a felvételi jelentkezési lapot, abban állapodtam meg Emőkével, hogy még ma kérek Rita nénitől holnapra egy kisebb meghallgatást az Áronnal kapcsolatos problémáimról.

Gondosan kitöltöttem a felvételi jelentkezési lapot és megmutattam Emőkének.


Vacsorára főztem egy zacskós rizst és azt tálaltam fel a kínaiból és megmelegített hazahozott dogi Bag-gel. Összekészítettem Áron holnapi tízóraiját és én is eltettem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése