2016. január 29., péntek

Dömsödre megyünk

Amikor Áron már elment, felkeltem, először bekapcsoltam a Dömsödi fűtést, megnéztem a levelezésemet. Rita néni írt, hogy ma elmarad az ötödik óra és ma viszik haza a tanulók a félévi Értesítőjüket. Van miért izgulnom.

Elvégeztem néhány Duolingót és bekapcsoltam a Dömsödi fűtést. Remélem, hogy mire leérünk kellemes hőmérséklet fogad minket a házban.

Ha már amúgy is a számítógépnél ülök, átutaltam a két Telenor számlát és installáltam a Calibre új (2.5) verzióját, Haraszti úrnál pedig megreklamáltam az elromlott Piezo szirénát. Betöltöttem a kütyüm könyvtárába a Thomas Hardy: Major of Custerbridge c. könyvet, ha már azt olvassuk a brushup-on.

Levittem egy adag cuccot é egyúttal felhoztam Mannát.

Áron hiába érkezett korán haza, mire valamelyest rendbe tette a szobáját, ugyancsak elmúlt három óra. gyorsan bepakoltunk és indultunk a TESCO-ba.


A két tudatos vásárló hamar túljutott az üvegvisszaváltón és pikk-pakk bedobáltuk a bevásárlókocsiba, amire szükségünk volt, fizettünk és távoztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése