2016. január 13., szerda

Okmányiroda

A reggeli felkelés után még tartott a szorgalmamból és megcsináltam a Duolingo napi penzumát.

Átnéztem a levelezésemet. Időben észrevettem a Kormányablaktól kapott értesítést, miszerint február 11.-én le fog járni a Gépjármű vezetői jogosítványom. Gondoltam, akkor mielőbb bemegyek az Okmányirodába és egy füst alatt meg fogom újíttatni az új típusú chip-es Személyi Igazolványommal együtt.

Megírtam és közzétettem az elmaradt blog bejegyzéseket.

Áron Internetes pihenéssel kezdte a délutánt, nem érezve, hogy milyen közel van az írásbeli felvételinek a napja.

Áronnak kinyomtattam néhány új feladatsort, hogy az ne lehessen kifogás, hogy amiatt nem tudna készülni.

Emőke lányom, bezzeg még betegen is készül a január 27.-i vizsgájára.

Adri telefonált és jelezte, hogy holnap reggel a Bogi iskolai fuvarja és az autószerelő között felhozná a navigációs kütyüjét a 2009-es térképadatok frissítésére és az unokatestvérének a notebookját, hogy telepítsek rá egy Windows 7-et.


Későn feküdtünk le, de én még ½ 1 után benéztem Áron szobájába és Ő még mindig a számítógépen lógott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése