2016. január 24., vasárnap

ma még nem megyünk haza

Amikor reggel ébredtem, Manna már a lábaimnál feküdt. Hiába talál ő magának kényelmes helyeket, ahova bekucorodhat, hosszú távon mindig keresi a társaságunkat.

Reggelire zsíros kenyér (az oldalassal együtt sült zsírral), lágy tojás és virsli, no meg tejeskávé.

Utána gyorsan lezavartam a mai adag Duolingót és próbáltam egy kicsit rendet csinálni.

Emőkének írtam a Viberen,  hogy Mannával azt beszéltük meg, hogy ma nem megyünk haza.

Késő délelőtt Átmentem Gabikáéhoz és egy kupica ágyas pálinka és kávé mellett  jót beszélgettünk.

Visszajövet adtam a Mannának enni és átvittem Bénihez Anika Erkölcsi Bizonyítványát. Nagyon hálálkodott, hogy ezt a dolgot segítettem elintézni, de mondtam, hogy semmiség, szívesen tettem.

Ebédre a zöldbab főzelék második felvonását ettem, majd felköltöztettem a lepréselt bélyegeket.
Mielőtt hozzáláttam volna a szortírozáshoz felvittem az autóból a Balázséktól örökölt Epson DX 4450 nyomtatót és megkíséreltem installálni, de első nekifutásra nem ment.

A lepréselt bélyegek szortírozása és bündlizése egészen ½ 8-ig tartott, de jól bírtam, mert közben tudtam hallgatni a Klubrádiót.

Pihenésképpen egy zsíros kenyér és citromos tea mellett megnéztem, hogy van-e valami nézhető a dobozban (TV).  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése