2016. január 27., szerda

Nem megy a felkelés

Reggel nagyon sokáig csörgött Áron ébresztő órája. Miután az volt a kérésem, hogy 7:12-kor induljon el, ezért 7:14-kor tudta csak elzárni az ébresztőt és ehhez képest, nem tudom milyen táska bepakolással 7:22-kor indult el a suliba.

Ha tudtam volna tovább aludni, akkor én 8-ig aludtam volna.

Felkelés után megreggeliztem és próbáltam összeszedni magam.

Balázs hívott, hogy még nem küldtem át a bank számlaszámomat. Megígértem neki, hogy ma megteszem.

Belekezdtem a Duolingó mai adagjába és megírtam az elmúlt napok blog bejegyzéseit.

Volt egy csomó átutalni valóm. (Ezt utálom a legjobban.)

A postás hozott viszont egy nagyon cuki BT fülhallgatót, ami az én nyomorék fülemre is jó.

Délután időben indultam a brushupra. Az új rendszerben, ami azt jelentette, hogy Manna olvasócsoportjára fértem fel.  Élveztem az új beosztást, annak ellenére, hogy ez egy kezdő csoport olvasó órája volt.

Hazajövet a CBA-ban vettem zsömléket és császár szalonnát Áron tízóraijához., magamnak pedig egy üveg unikumot.

Mire eljutottam odáig, hogy megnézzem Áron leckefüzetét, már nem derült ki, hogy mi a házi.

Előbb a fürdés következett, ami Áronnál inkább áztatást jelentett, mint fürdést és közben egy film nézését egy órán keresztül.

A fürdés után feltálaltam a vacsorát: fokhagymás sült hal paradicsomos krumplival.


Áron este kilenc óráig nem jutott el odáig, hogy megkérdezze az osztálytársaitól, jól emlékszik-e (mert a leckefüzetébe ugye nem írta fel), hogy a matek feladat nem tartalmaz-e lehetetlen feltételeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése