2016. január 23., szombat

Ketten vagyunk Mannával

Amikor ébredtem, Mannus ott feküdt a lábamnál. 

Azzal kezdtem, hogy az oldalast jól bedörzsöltem neki való fűszerkeverékkel. Csak nagyon kurtán reggeliztem, azután indultam a piacra.  

Az autót először fagytalanítani kellett, mert különben nem láttam volna ki belőle.

Legelőször Imréhez mentem, aki elvállalta a notebook scharnier javítását és csak utána mentem a beszerző körútra.

Vettem egy nagydoboz tojást, egy kisebb vekni kenyeret, a húsosnál pedig egy kg. házi zsírt, mert az oldalast abban szerettem volna megsütni.

A két Dömsödi fodrászattal nem volt szerencsém, mert ma egyik sem vállalta a loboncom megigazítását.

Csak amikor már mindez megvolt, akkor gurultam át Kiskunlacházára a Gumipont-hoz. 

Lacházán is próbálkoztam a fodrászatban, de legkorábban hétfőn délelőtt 11-re tudtak vállalni.

A Gumipontban megállapították, hogy a jobb első köpeny kicsit le lett gyalogolva, ezért azt egy újra kellett kicserélni. Amíg cserélték, elmentem pénzért és közben vettem egy nagy tejfölt. Az új gumiköpennyel már biztonságosan mentem haza.

Otthon elkezdtem a beáztatott bélyegeket kiteregetni és amennyi már megszikkadt azt lepréselni.

Közben feltettem a befűszerezett és fokhagymával jól megtűzdelt oldalast  a zsírban sülni.

Kora délután átjött Levente és szomorúan vette tudomásul, hogy Áron nincs itt. Lejátszottunk két sakkpartit.

Ahogy elment Levente elkezdtem készíteni a zöldbabfőzeléket. A rántásba sok fokhagyma és tejföl került. A kaja kiváló lett, csak egy baja volt, hogy egyedül kellett ennem.

A leáztatott bélyegeket a szikkadás után könyvekbe raktam préselődni.

A bélyegezőben egy kicsit hűvösebb volt, ezért begyújtottam a Jancsi kályhába.

Megírtam a nap rövid történetét, elvégeztem a napi duolingót, majd eltettem magam vasárnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése