2016. július 31., vasárnap

Áron egyszerűen renitens


A reggeli mosdást, fogmosást kiegészítettem volna egy borotválkozással, ha a flakonból, ami egyébként majdnem tele volt, jött volna a borotvahab. Reggelire meleg szendvicseket készítettem, de Áron kérte, hogy az övén, sajton kívül más ne is legyen. Áron és Levi kakaóztak én pedig tejeskávét kértem. Megmelegítettem a tegnapi csirkét és azt mártogattam kenyérrel.

Siettem befejezni a reggelit, mert a kemping előtt az utcán ma van a szokásos vasárnapi zsibvásár. Sikerült vennem egy erős körömcsipeszt, egy forrasztópákát és szivargyújtóba való csatlakozó dugókat.

Utána tenger és felavatva az új körömcsipeszt, pedikűr a tengerparton. 35 C a levegő és 25 C a víz hőmérséklete. A meteorológia a jövő hétre egy kisebb lehűlést jósol.

Dél körül sikerült beszélnem Viberen Emőkével. Joci elment értük és hazavitte őket Gazdagrétre, de a Mannát nem volt hajlandó beengedni az autójába, így a Manna ott maradt Dömsödön.

Ebédre meghívtam mindenkit az étterembe egy kis calamárira (tintahal). Judit nem tartott velünk, Levente pedig inkább bécsi szeletet rendelt. Azért Áron is meg én is megkóstoltattam Levit a mi adagunkból és ízlett neki.

Ebéd után felhívtuk Nóra nagyit. Áron is és én is beszéltem vele és nagyon jó hangulatban találtuk.

Én annyira telezabáltam magam, hogy délután egy kicsit aludtam és csak utána mentem ki a tengerre. Nagyon nagy hullámok csapkodták a partot.

Utána elővettük a Backgammon-t. Próbáltunk visszaemlékezni a szabályokra, de azokat csak Árontudta pontosan. A partikat az újonc Levente nyerte meg.

Mellettünk új kempinglakók vertek sátrat. A fiatalok fociztak és tornáztak, ami után nekem is sikerült rábeszélnem Áront 10 fekvőtámaszra és 100 felülésre. Levi is csinált néhány fekvőtámaszt, de arra nem emlékezett, hogy mennyit, viszont felülést, egyet sem.

Este megírtam a mai nap történéseit, mielőtt elmentem volna fürdeni. Meleg víz egy szem se.

Sajnos holnap elkezdődik a visszaszámlálás, mert a holnap kezdődő hét péntekén már készülődünk és szombaton kora reggel indulunk haza.

Este Judit, Áron és Levente SOLO-ztak. Én nem kedvelem ezt a kártyajátékot, de azért odaültem negyediknek, mint néző.

A késő esti lefekvéskor egy kis vitám támadt Áronnal. Ő még 11-kor szeretett volna elmenni a recepcióra a kütyüjével, de én nem engedtem. Az ágyban játszott a kütyüjével és éjfélkor amikor már úgy ítélte, hogy én alszom, kimászott az ablakon és csak éjjel 2-kor jött vissza és 3-ig még kütyüzött. Ez szerintem felért egy hazugsággal, ami korábban nem volt közöttünk szokás. Elhatároztam, hogy Áront holnap elviszem Rijekába és felteszem a Budapestre menő vonatra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése