2016. július 30., szombat

szörfösök


A reggeli kelés után kisétáltam a szardiniásra (ahol ilyenkor nagy tömeg van, mert munkaszüneti nap lévén a helyi lakosok is bejönnek a kempingbe. Ezen felül  a különleges szélviszonyok miatt sok szörfös látogat ide.) és lenyűgözve bámultam a szörfösöket. (80 cm széles deszkák, 8  nm–es vitorlák és csupa új technika.
Judit már kint napozott a hátsó fürdőhelyen, a fiúk pedig még aludtak.

Elkezdtem készíteni a meleg szendvicseket. Áron első megnyilvánulása goromba volt.: „nehogy valamit is merjél tenni a sajton kívül a meleg szendvicsemre!” Leventének még kakaót is készítettem. A tálaláskor sem Áron, sem Levente nem volt hajlandó enni a paradicsomból, a paprikából és az újhagymából. Sikerült a hangulatomat már reggel elrontani.

Elmentem a free Wifi ponthoz, de Emőkét nem értem el. Egy kicsit Duolingóztam olaszul.
Sokat úsztam és talán túl sokat napoztam.

A tengerezés után elmentünk az utolsó porció bér-mélyhűtött csirkékért és Judit abból, meg a reggeli maradék paprikából és paradicsomból készített nagyon finom estebédet.

Délután csak olvastam és kenegettem a leégett testemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése