2016. július 26., kedd

Sok a lakóautó a kempingben


Késői kelés után a mai reggeli is bundás kenyér volt ketchuppal, kakaóval és tejeskávéval. Judit inkább egy presszó kávét kért hozzá.

Reggeli után beszéltem a lánnyal (Emőke) , aki nem találta az istálló kulcsát. Felhívtam Ágit, aki mondta, hogy az nála van, mert ma amúgy is tervezi a fűnyírást.

Utána tiszta erőből tenger. Örömömre a fiúk is inkább a tengert választották, mint az Internetet, még a horgászással is megpróbálkoztak.

Délelőtt összebarátkoztam az egyik lakóautóval kempingező két férfivel, akikről kiderült, hogy Berlinben használt lakókocsik és lakóautók adás-vételével foglalkoznak. Megszemlélték a huzikát, hogy ha náluk vennénk lakóautót, akkor mennyiért tudnák beszámítani. 7-7,5 ezer €urót mondtak, ami körülbelül reális, vagy még annál is jobb. Fel is írtam az elérhetőségeiket, hátha egyszer szükségem lesz rá.

Elmentem a Recepcióhoz (ott van free Wifi) és három napos kihagyás után csináltam egy 50 pontos adag Duolingót.

Ebédre, amire már majdnem vacsoraidőben került sor, Judit kifőzött tésztát és azt tálalta fel a bolognaihoz.

Vacsora után a fiúk kihívtak egy Activity visszavágóra, de mi megint nyertünk, ezért megint jött a Vranak.

Mire zuhanyozás és hajmosás, fogmosás után ágyba kerültem, már ugyancsak éjfél körül járt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése